1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apua puhelimen valintaan

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja janipa, 14/3/10.

1. janipa

Tykkäykset:
    2
    Eli, olen hankkimassa uutta puhelinta, vaihtoehtoina on pyörinyt Nokia N97 mini, Nokia N900, Samsung Omnia II, Samsung Omnia Pro, Samsung Omnia HD ja Samsung Galaxy Onyx.

Näiden välillä olisi tarkoitus valita ja kaipaisin hieman apua. Muutakin mallia saa ehdottaa, jos tulee jokin tietty hyväksi havaittu mieleen.

Puhelinta tulee käytettyä tätänykyä nettiselailuun lähes siinä kuin tietokonettakin, joten ne ominaisuudet olisi syytä olla kunnossa. Haluaisin myös katsoa kuvia/videoita mahdollisimman hyvällä kuvanlaadulla niin netissä kuin suoraan puhelimen muististakin. Tietysti puhelimella tulee myös soiteltua ja viestiteltyä. Ok kamera on plussaa, mutta ei se tärkein ominaisuus kuitenkaan.

Olen tähän saakka ollut vannoutunut Nokian käyttäjä, joten loikkaus esim Samsungiin hieman arveluttaa, tosin Windows -käyttöjärjestelmä hieman kiehtoisi, joten tästä mielelläni kuulisin kokemuksia.

Näistä löytyy tietysti täältä yllinkyllin tietoa, mutta olisin kiitollinen, jos joku osaisi hieman avustaa valitsemaan tarpeisiini parhaiten sopivan puhelimen.

2. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    No itse suosittelen Nokia N900:aa. Siinä on ainakin sisäinen muisti sen verran iso ettei tila lopu leffojen puolesta heti. Enpä nyt oikein osaa mitää perustella, mutta yksinkertaisesti paras noista.

Niin ja windows mobilesta: itsellä oli htc touch hd, tottahan tuo nyt meni, mutta nykyinen android sata kertaa parempi.

Jaa tämä viestiketju