1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apua!!Nokia 6310i GPRS!!Apua

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Henu85, 11/1/03.

1. Henu85

Tykkäykset:
    0
    Olen uusi näissä piireissä ja kaipaisin vähän ammattiapua.. Mulla on siis 6310i(v 5.10), Win98, Datakaapeli ja liittymä on dna GPRS. Imurointi nopeus on noin 2kt/s. Onko se normaali?? Onko mitään asetuksiin liittyvää hommaa jolla saisin nopeuden nousemaan? Kertokaa muitakin vinkkejä aiheesta.. Onko muilla puhelimilla ylletty korkeampaan nopeuteen? Entäs liittymillä?

2. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    Jep jep samoja kokemuksia on minulla nokian 6310:n kanssa tosin "luutuutin"kanssa , yhteys ei ole päätä huimaava Kajaanin keskustassakaan. Itse käytän surffailuun siemens ME45 mallia ja "imuttaessa" nopeus pyörii yli 5 kt/s melkein koko ajan Dna:lla

3. juuze

Tykkäykset:
    0
    Tuohon Gprs:n (ainakin dna:lla) nopeuteen vaikuttaa kuulemma puhelimen kentät
    ja käytettävän tukiaseman muu liikenne. Puhelu- ja tekstiviestiliikenne menee
    gprs-liikenteen edelle. Eli jos huono tuuri käy ja puhelin liikennettä on paljon, et
    saa gprs-yhteyttä ollenkaan. Tällaisesta tilanteesta hyvä esimerkki on festarit, esimerkiksi
    Nummirock, joka järjestetään alueella, jossa tukiasemia/kapasiteettia ei ole paljoa,
    eli puheluitaki on hankala saada läpi.

4. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Olen väsännyt tuonne tietoa asiasta ja nopeudesta, käy katsomassa ja kommentoi:
    http://kotisivu.mtv3.fi/PeeVee

Jaa tämä viestiketju