1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

APUA! NOKIA 5510!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 9/3/05.

1. Guest Vieras

Mulla on ongelmana nokian 5510 jossa on mp3 soitin ja ennen pystyin lataamaan biisejä audio manager ohjelmalla kännykkään tavallisesti ja sitten painoin vahingossa yhtä nappia ja se muuttu massamuistiksi eli en pysty enää laittamaan biisejä...vain tiedostoja....kuka pystyy auttamaan? olen kiitollinen!

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Apuja voisi tullakkin, mutta tuosta tekstistä ei oikeen selvää saa..."yhtä nappia" hmm...

3. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    En ole. ko. softaa pitkään aikaan käyttänyt, mutta muistanko ihan väärin jos väitän että Audiomanagerin asennus ei mitenkään poista massamuistiominaisuutta. Massamuistinahan tuo tunnistuu automaattisesti kun lyö vaan piuhalla PC:hen (WinXP) kiinni.

4. Rebelius

Tykkäykset:
    0
    Sehän toimii normaalisti jos se massamuistina näkyy. Itsellä ainakin näkyy. Oisko se sit vika audio managerissa?

5. Guest Vieras

kiitos...

Kiitos avusta...eli jos se on massomuistina niin voin siirtää musaa normaalisti nokian 5510 kännykkään..?sellanen juttu viälä että laitoin kerran siihen liikaa musiikkia ja se tila ylitty sitten kiinnitin sen tietokoneeseen usb piuhalla ja siel luki et se sallittu tila oli ylittynyt.yhtä äkkiä se rupes sammuilleen vaikka akku on täynnä..löytyiskös mitään apuu..? kiitti oikein paljon!

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Re: kiitos...

Nämä ovat 5510:n tyypillisiä vikoja, joten voi olla että luurisi on entinen. Suosittelenkin vaihtamaan luurin johonkin toiseen malliin. Mulla meni luuri tilttiin kun yritin äänittää sillä ja sammutin sen... -> Ei lähteny päälle enään.

Jaa tämä viestiketju