1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

apua kaivataan!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja mia, 22/4/11.

1. mia

Tykkäykset:
    0
    Ostin juuri uuden puhelimen, Samsung Wave 575:n. Tämä kyseinen puhelin on ensimmäinen kosketusnäyttöni joten en osaa vielä käyttää sitä. Kaupassa kännykkä oli mallikappaleena ja siinä oli verkkoyhteys päällä. Kun tulin kotiin avasin uuden kännykkäni (oma sim-kortti sisällä) ja huomasin, että netti on vieläkin päällä. Kun ei ole vielä mobiilipakettia, verkko tulee todella kalliiksi. Joten, miten netin saa pois päältä??? Parhaimpani olen yrittänyt mutta en saa 3G - tai 3G+ -logoa häviämään (eli katkaistua internet-yhteyttä), en sitten millään! Tietääkö kukaan ratkaisua? Kiitos jo etukäteen.

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Ei tuo 3g tai 3g+ logo tarkoita sitä, että nettiyhteys olisi auki. Se tarkoittaa sitä, että puhelin on yhteydessä joko 3g tai hsdpa- verkkoon mikä on vielä nopeampi 3g-yhteys.

3. Preestley

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Omnia 7 Saunalahti
    jos kuvake on punainen, sillon datayhteys on päällä.

Pakettidatan saa pois ASETUKSET-->LIITETTÄVYYS

4. mia

Tykkäykset:
    0
    Kiitos paljon

Kiitos paljon, ehdin jo huolestua :D

säätäjä86, mitään nettimaksua yms. ei siis mene? Olen todella onneton tietotekniikan kanssa:/

Preestley: tarkennan vielä että kuvake on siis sininen.

5. Preestley

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Omnia 7 Saunalahti
    sininen kuuluukin olla. Mulla ainakin on punasena kun data liikkuu ja pieni punainen nuoli vilkkuu.

Jaa tämä viestiketju