1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apua kadonneisiin tiedostoihin!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja simakala, 5/2/06.

1. simakala

Tykkäykset:
    0
    Mulla on nokia 6681 ja sen muistikortilta katosin yllättäen kaikki kuvat ja videot ym. En ole alustanut sitä vaan se meni jotenki vain tyhjäksi kaikista tiedostoista ja kun kameran suojuksen avaa tulee näyttöön lukemaan "Järjestelmävirhe". Usb-kortin lukijalla sain vain muutaman videon kaapattua tietokoneelle. Millä ihmeen konstilla saan kaikki kuvat tietokoneelle että saisin alustettua muistikortin.

Edit; otsikointi uusiksi t.Jussi

2. Bustis

Tykkäykset:
    0
  3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Oli kyllä ensimmäinen minun tietooni tullut tapaus N70:n kanssa jossa muistikortti on tyhjentynyt. Eiköhän tuossa ole kunnostautuneet N6680 ja 6681 etupäässä. Joko siinä Kingstonin kortissa on ollut todella jotain vikaa tai sitten propellipää toimittaja saanut luurinsa solmuun asentelemalla sinne vähän sitä sun tätä.

4. Bustis

Tykkäykset:
    0
  5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Blogissa ainakin tunnustettiin ettei N70 tainnut enää olla ihan priimakunnossa...

Ja kommentteihin on näköjään tullut kunnon vuodatusta ja huonoja kokemuksia näyttää kertyneen vähän jokaisesta luurista...osassa tapauksista tulee väistämättä mieleen kysymys käyttäjän osallisuudesta tapahtumiin. ;)

Noh, en yritäkään kieltää etteikö tuota ongelmaa ole olemassa. Mielipiteeni kuitenkin on, että pärjää hyvin kun ei kikkaile liikaa ja muistaa pitää kortilla riittävästi tyhjää tilaa "operointia" varten.

6. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    tämmönen vaikuttas kyllä tosi harvinaiselta. :(

btw fyi: näitä juttuja testataan aika paljon. ite oon tehny vaikka minkä valmistajien korteille kaikennäköstä pahaa (en tarkoita fyysisesti) ja todella harvoin edes saa jonkun tiedoston korruptoitumaan, puhumattakaan koko kortin (fyysisestä) hajoamisesta.

(ainoa mistä ei voi saada luotettavia testaustuloksia on korttien pitkäaikaiskäyttö, ymmärrettävistä syistä;) tuohon soppaan kun lisätään vielä lämpötilan vaihdokset ja kortin kolhiminen yms...)

ja, mulla on ollu nyt puolisen vuotta giganen samsung mmcmobile käytössä tuossa n70 (ja n90). en muista ainuttakaan ongelmatilannetta normi-personal-käytössä. :) myös pari eri valmistajan gigasia miniSDtä olen käyttänyt muutaman kuukauden silloin tällöin.

yhtäkään kingstonin korttia en ole ikinä käyttänyt/testannut, joten en paljon voi kommentoida niiden toimintaa. tosin aika laadukas merkki pitäisi olla joten ihmettelen noita hajoamisia..:(

Jaa tämä viestiketju