Apple TV 4K

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
14149
Puhelinmalli
Apple iPhone 12 PRO

inffy

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
22332
Puhelinmalli
#teampitopeli
Jos telkkarin (oletan että on älytv jossa netflixit yms) käyttöliittymä on nihkeä niin tuolla saa ehkä noiden striimauspalveluiden käyttöön paremman käyttöliittymän

Ja saahan siihen sitten Airplay kautta koneelta/luurista/pädiltä striimattua esim nettistriimiä/kuvia jne

Ja sitten on tietysti sovellukset vielä erikseen.

Itse miettiny kanssa mutta en ole vielä löytänyt syytä miksi korvata chromecast, varsinkin kun ei ooe Apple only kotitalous itsellä. Toistaiseksi oman LGn UI on kelvannut netflixin/Amazonin yms käyttöön.

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
14149
Puhelinmalli
Apple iPhone 12 PRO
Varmaan sarjassamme "täytyy ostaa ja kokeilla" ja siten kerätä kokemuksia.
Täytyy huomenissa käydä kaupassa.

olpero

Tuntematon jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
942
Puhelinmalli
12 Pro Max
Ostin tuon viime syksynä heti kun tuli saataville. Sovellukset toimii kyllä sukkelaan ja aikalailla kaikki suomalaisetkin palvelut löytyy. Katsomo puuttuu ja liekkö koskaan tulossakaan, kun maikkari taitaa tonne Cmorelle keskittyä. Jos ei itunes elokuvia käytä, niin en tiedä onko tästä kovinkaan monelle suurta hyötyä. Toki jos elää ios-maailmassa ja nykyisessä töllössä ei kummmoisia älyominaisuuksia ole, niin sitten.

Yks asia mikä ärsyttää todella paljon, on 4K tuen puuttuminen vieläkin youtube-sovelluksesta. Joku tiedostomuotoriita googlen kanssa. Vähän aikaa sitten tuli päivitys youtube-sovellukseen ja nyt softa näyttää et ois 4K, mutta ei todellisuudessa ole.

Yks ihan kiva ominaisuus on myös se, et tätä voi käyttää telkkarin kaukosäätimelläkin. Asetuksista voi opettaa. Myös tän appletv kaken volyymisäädön saa käskyttämään suoraan vahvistinta IR-signaalilla.

Jonkun verran kattelen myös tän kautta ottamiani kuvia.

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
9000
Puhelinmalli
OP6
Itse miettiny kanssa mutta en ole vielä löytänyt syytä miksi korvata chromecast, varsinkin kun ei ooe Apple only kotitalous itsellä.

Miksi korvata kun voi olla rinnalla.

Palaute - 100%
57   0   0
Reaktiopisteet
3843
Puhelinmalli
Paratiisin kielletty omena
Mulla on atv 3, oon ollut varsin tyytyväinen siihen. Oma telkkari on LG:n vuosimallia 2011 missä on jotain älyä kyllä, mutta en saa sitä mitenkään yhdistettyä wlaniin. Toisaalta sama se, atv:stä löytyy sitten youtube, netflix ja viaplay. Ruutu+ tulee striimattuna sitten macista, padista tai luurista.

Oon välillä miettinyt atv 4:n hankkimista, mutta mitäs se tarjoaisi enemmän kuin edeltäjänsä? Entä mihin tarttisin esim 64gb muistia? Käsittääkseni noihin atv:ihin ei saa itse lisättyä ohjelmia.. Paitsi jailbreakilla(??).

inffy

Supermoderaattori
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
22332
Puhelinmalli
#teampitopeli
Oon välillä miettinyt atv 4:n hankkimista, mutta mitäs se tarjoaisi enemmän kuin edeltäjänsä? Entä mihin tarttisin esim 64gb muistia? Käsittääkseni noihin atv:ihin ei saa itse lisättyä ohjelmia.. Paitsi jailbreakilla(??).
atv4 saa ladattua storesta pelejä ja natiiveja sovelluksia kuten Ruutu ja Netflix yms

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
11437
Puhelinmalli
iPhone 11 pro max mega hyper super duper
atv3:lla oli mahdoton pelata Real Racing 3:sta niin, että iphone toimi ohjaimena ja itse peli näkyi telkassa. Vajaan sekunnin viive oli ja tämän myötä ei ajamisesta tullut mitään. Onko tämä korjaantunut atv4:ssa?

Nismo-

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
56   0   0
Reaktiopisteet
343
Puhelinmalli
iPhone
atv3:lla oli mahdoton pelata Real Racing 3:sta niin, että iphone toimi ohjaimena ja itse peli näkyi telkassa. Vajaan sekunnin viive oli ja tämän myötä ei ajamisesta tullut mitään. Onko tämä korjaantunut atv4:ssa?
Jos airplaytä meinaat niin ei sitä viiveettömäksi saa mitenkään, tai ainakaan itse en huomannut merkittävää eroa tv3 ja 4 välillä. Tosin itse sain viiveen puolitettua kun pitää suosiolla ethernet kaapelin apple tv:ssä kiinni.

Buckley

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
56   0   0
Reaktiopisteet
363
Puhelinmalli
Mulla ATV menee välillä täysin pimeäksi eikä käynnisty mistään. Ainoastaan virtajohdon irrottaminen auttaa. Nyt on muutaman kerran tehnyt tämän. Onko muille sattunut? Pitänee laittaa huoltoon.

olpero

Tuntematon jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
942
Puhelinmalli
12 Pro Max
Mulla ATV menee välillä täysin pimeäksi eikä käynnisty mistään. Ainoastaan virtajohdon irrottaminen auttaa. Nyt on muutaman kerran tehnyt tämän. Onko muille sattunut? Pitänee laittaa huoltoon.

Olikohan eka tvos 11 beta jossa tollasta teki mulla. Ei oo sen jälkeen moista ongelmaa ollu.. Ootko kokeillu nollata laitteen?

Buckley

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
56   0   0
Reaktiopisteet
363
Puhelinmalli
Olikohan eka tvos 11 beta jossa tollasta teki mulla. Ei oo sen jälkeen moista ongelmaa ollu.. Ootko kokeillu nollata laitteen?

En ole kokeillut, olen sen verran laiska. Kai se on kokeiltava.

Waiski

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
2760
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max 256Gt

32Gt 4k-malli nyt kaksi kertaa tehnyt samat tvOS 11.3 asentamisen jälkeen. Varmaan bugi ja kuun asento ja auringon paiste, riippuen paikkakunnasta ;-)

Truman82

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
244
Puhelinmalli
iPhone 6
Mulla atv4 ei ole alusta asti ottanut nettiä seinästä piuhalla. Luin jotain kansainvälisiä foorumeita niin yleisempikin ongelma. Muilla samaa?

olpero

Tuntematon jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
942
Puhelinmalli
12 Pro Max
Mulla atv4 ei ole alusta asti ottanut nettiä seinästä piuhalla. Luin jotain kansainvälisiä foorumeita niin yleisempikin ongelma. Muilla samaa?

Apple tv 4. sukupolvi vai 4k?

Mulla on julkkarista asti ollut piuhalla tämä 4k kiinni ja ei ongelmia.

Latasin eilen tuohon tvos 13. Vaikuttaa kyllä ihan mukavalta parannukselta edelliseen ja onneksi mun käyttämät sovelluksetkin toimii.

J650

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
91
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro
Tässä pohtinut jos hommaisi apple tv:n. Saako tuon kautta tavallisia tv-kanavia näkymään nettiyhteydellä vai vaatiiko antennin / kaapelin? Tällä hetkellä siis tv-kanavat näkyvät canalin satelliitin kautta, mutta ajattelin tuosta luopua kun ei niillä maksukanavilla juuri mitään tee.

inffy

Supermoderaattori
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
22332
Puhelinmalli
#teampitopeli
Tässä pohtinut jos hommaisi apple tv:n. Saako tuon kautta tavallisia tv-kanavia näkymään nettiyhteydellä vai vaatiiko antennin / kaapelin? Tällä hetkellä siis tv-kanavat näkyvät canalin satelliitin kautta, mutta ajattelin tuosta luopua kun ei niillä maksukanavilla juuri mitään tee.
Apple TV on siis pelkkä striimiboksi eli sen kautta ei saa tv-kanavia näkyviin.

ka11e

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
295
Puhelinmalli
IPhone XR
Teliatv sovelluksella onnistuu. Taitaa olla 6,9e/kk tallennuksineen.

Top Bottom