1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apple iPhone 7+ käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja Waiski, 19/9/16.

1. Hokihemmo

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Hyvinhän tuo näyttää istuvan. Itselle on tullut kyllä monenlaista ja -laatuista lasia vastaan joka hintaluokassa. Copter ollut kokolailla ainoa joka on ollut puhelinmallista riippumatta hyvä. Hyvä lasi ei kyllä häiritse käyttöä yhtään.

Buckley tykkää tästä.
  2. Truman82 Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Back nappi tuntui vanhan aikaiselta kun tajusi että tässä voi pyyhkäistä vasemmasta reunasta oikealla niin menee yleensä edelliseen ruutuun. Joissain esimerkiksi kuvissa pyyhkäisee kuvasta alaspäin niin pääsee siitä pois. Ei ole kaivannut erillistä takaisin nappia

3. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Palaute - 100%
    58   0   0

Tykkäykset:
    8139
    Puhelinmalli:
    OnePlus 5
    Ei vaan toimi kaikissa softissa.

Truman82 tykkää tästä.
  4. Buckley Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    20   0   0

Tykkäykset:
    79
    Puhelinmalli:
    SGS8+
    Yllättävän nopeasti lasiin on tottunut. Hommasin vielä Otterboxin Strada-suojan, nyt uskaltaa töihinkin mennä rauhassa.

5. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Pari tuntia ollut ajossa ja onhan tämä huikea laite. Karsastin kokoa, mutta Otterboxissa hyvä grippi, joka jeesaa tässä käsittelyssä.
    Mutta pitää hommata kunnon bt-luurit, en rupea tuolla adapterilla säätämään

Buckley tykkää tästä.
  6. Buckley Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    20   0   0

Tykkäykset:
    79
    Puhelinmalli:
    SGS8+
    Itse Beats X-kuulokkeita olen katsellut, pitäisi olla huiput. Eniten noissa jännittää se miten ne pysyy korvissa. En ole tahtonut vielä sellaisia nappeja löytää jotka pysyy varmasti korvissa. Arvostelujen mukaan X:t pitäisi pysyä kovassa käytössä.

7. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Mulla on urheiluun omat kuulokkeet, Jabrat, pysyvät todella hyvin, mutta jos jotain musiikkia kuuntelee tai leffaa katsoo pidempään niin varmaan jotkut kuppikuulokeet pitää hommata. Noi urheilukuulokkeet rupeavat painamaan pidemmän päälle

8. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Huomasin että kameralinssin alla on pölyä, reunoilla vielä enkä huomaa kuvissa mitään, mutta varmaan pitäisi huoltoon kiikuttaa. Meneeköhän nämä laitekorjauksena vai vaihtona? Mutta varmaan pitää laite tyhjentää..

9. amdnow

amdnow Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016 Supermoderaattori

Palaute - 100%
    101   0   0

Tykkäykset:
    8408
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Taitaa tulla laitevaihtona takaisin, eli varmuuskopiota kehiin ennen kuin viet huoltoon.

Kontrolli tykkää tästä.
  10. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Laitekorjauksena meni ja ilman kummempia ihmettelyjä Helsingin Varimportissa, putsasivat roskat ja sama laite takaisin, aamulla vein ja iltapäivällä hain veke.
    Tuolta saanut kyllä hyvää palvelua 4 kk aikana ja nopeasti, toki kun itse vie ja hakee niin säästyy heti pari päivää vähintään

amdnow tykkää tästä.
  11. amdnow

amdnow Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016 Supermoderaattori

Palaute - 100%
    101   0   0

Tykkäykset:
    8408
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Hieno juttu sitten. Yleensä tuollaisia laseja ei kovin herkästi liimailla tavallisissa huoltopisteissä koska niillä on tietyt kuivumis/kovettumiskriteerit ja kun vielä on IP67 luokiteltu laite.

Mutta hyvä ettei tarvinnut viikkoa odotella uutta laitetta käteen.

12. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Pakko se on luottaa että osaavat hommansa, kai tuohon on joku virallinen korjausohje tms

13. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Kyllä tähän kokoon on jo tottunut, kameraa tullut käytettyä ja onhan se hyvä. Toki tuossa muotokuva-moodissa olisi vielä parannettavaa, mutta upeita kuvia tällä on saatu. Akku kestää loistavasti, pari päivää tällä pääsee ihan oikealla käytöllä.

Liitetyt tiedostot:

XIII tykkää tästä.
  14. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Nyt kun tulee käytettyä tuota näytön "pudottamista" kotinäppäimen kaksoisnäpäytyksellä, niin vähän puolitiehen tämä imo on jäänyt. Mulla on appsit kansioissa ja käytännössä joutuu tekemään tuon pudotuksen kaksi kertaa että ylettää yhden käden peukalolla haluttuun sovellukseen. Jonkun mielestä on ollut hyvä idea että kansio nousee pudotuksen jälkeisen painalluksen myötä ruudun puoliväliin

15. petri_71 Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    3   0   0

Tykkäykset:
    23
    Tässä minun kokemuksia applesta muutaman viikon kokemuksella. Vaihto androidista oli lopultakin yllättävän kivuton kun olin sitä yrittänyt vuosikausia ja yhtä äkkiä jotenkin tajusin iphonen tarkoituksen eli vähemmän on enemmän ainakin minun kohdalla. Kaikkein tärkeimmät asiat android puolella on retuperällä alkaen tietoturvasta, se että uutta versiota ei tule ajallaan on ärsyttävää mutta tietoturvakorjausten laiminlyönti on sietämätöntä yksinkertaisesti. Kun hylkäsin galaxy S7:n siellä oli tietoturva päivitys 1. tammikuuta 2017 ja sen jälkeen oli tullut googlelta useita ja kun ei niitä huvikseen tehdä...
    Mutta takaisin iphoneen, alkuun luurin iso koko oli hämmästys mutta enää en vaihtaisi pienenpään on tämä nyt niin hyvä kaikkeen käyttöön. Ja se akun kesto! kerrankin laite mitä voi oikeasti käyttää ja akku vaan kestää, ei tarvitse mitään battery savereita mitä käytin android puolella tästä suuri plussa. Kamera ei ole mitään huippua mutta siinäkin olen muuttanut ajattelu tapaa eli muutaman satasen pokkari hoitaa asian paremmin ja tämä on mitä on kelpaa peruskäyttöön.
    Yhteenvetona minun valintani on apple koska: akku, päivitykset (tietoturva) ja saumaton toiminta läppärin ja pöytäkoneen kanssa. Apple ei ole uusinta uuttaa tai parasta enää mutta käy minulle koska "asiat vain hoituvat". Kallis tämä oli mutta apple osasi tehdä tämän ja ottaa siitä rahat, niin minäkin olisin tehnyt jos olisin osannut.

Truman82, muukalainen, Kontrolli ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  16. Haksu

Haksu Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    64   0   0

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    IPhone 7+
    Mitäpä mieltä käyttäjät "sarjakuvaus" toiminnosta vrt yhden kuvan klikkaus? Oletteko huomanneet kuvissa isojakin eroja?

17. Truman82 Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Sehän perustuu siihen että ottaa mahdottomasti kuvia sekunnissa joista saat valita parhaan. Suurin osa niistä pakostakin suttuisia tms.
    Puhelin valitsee automaattisesti parhaan mutta joskus itse löytänyt sieltä muista sen parhaan.

Haksu tykkää tästä.
  18. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    422
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Tuo sarjakuvaus on hyvä liikkuvan kohteen kuvaamisessa, toki tuurista kiinni tuolloinkin. Mutta useimmiten sieltä löytyy ihan onnistunut otos

Haksu tykkää tästä.
  19. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Palaute - 100%
    40   0   0

Tykkäykset:
    2093
    Puhelinmalli:
    iPhone SE

Tässä yksi syy miksi rakastan iphonea

20. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP