1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Apple iPhone 5S 16Gb, riittääkö muisti?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Minnii, 11/6/14.

1. Minnii

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Olen hetken aikaa jo miettinyt 5s:n ostoa, mutta minua mietityttää että mahtaako 16 Gb riittää. Kalliimpaa versiota en aio ostaa. Myös akun kesto normaalilla käytöllä (facebook, instagram, snapchat) olisi kiva tietää. En siis pelaile paljoakaan puhelimella, eikä oikeastaan nykyisestäkään kapulasta löydy kuin pari sovellusta ladattuna. Kuvia on jonkun verran, musiikkia pari biisiä. Eniten kiinnostaisi siis tuo akun kesto, että kestääkö akku päivän verran lataamatta, jos siis käytän suht. aktiivisesti yllä mainittua kolmea sovellusta. Ensimmäinen iPhone olisi siis kyseessä. Nykyisen s2 akku on romahtanut viime aikoina oikein kunnolla, sillä kuukausi takaperin se kesti vielä päivän lataamatta, mutta nyt saan ladata sen pari kertaa päivässä, jottei akku loppuisi. Käyttöä en ole siis lisännyt, vaan normaalina pysynyt kokoajan. Tätä keskustelua luettuani huomasin joillain olevan ongelmia näytön reunojen huonosta kosketuksen tunnistamisesta. Paljonko kyseinen vika vaikeuttaa käyttöä? Onko kotinäppäimen naksuminen yleistä, vai onko se vain satunnainen vika? Mahtaako näppäimen naksumisesta saada takuuhuoltoa? Jossain luki myös, että näyttö jotenkin naksuisi reunoilla tai olisi jotenkin irti (mikäli käsitin oikein), onko se yleistä? Ja sitten vielä oikein amatöörikysymys, kuinka helposti/nopeasti ios:ia oppii käyttämään, kun viimeiset pari vuotta androidi ollut käytössä? Oppiiko siis ios:in idean nopeasti? Tokihan se riippuu henkilöstä, mutta suunnilleen..? Kiitos vastauksista jo etukäteen, apu tulee tarpeeseen!

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Akku kestää hyvin pienellä rasituksellakin.
    Kuvailemallasi käytöllä muistikin riittää.
    Puhelimen käytönopettelu on perin helppoa.

3. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4553
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Kyllähän se 16gb riittää vallanmainiosti, ottaa kylkeen pilven jos ei riitä. Tietty se tila on yksilöllistä, mulla tulee kaikki musiikki verkosta ja kuvat menee dropboxiin. Joten itelle riittää ihan minimalistinen tila.

4. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1869
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    16GB 645€ ja 32GB 699€ joten ei mikään järkky ero :)
    Niin ja gigantti.

5. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4553
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    No ei kyllä, jälleenmyyntiarvo taitaa olla parempi pidempään, isommalla tilalla varustetussa jos myöhemmin haluaa puhelimesta löytyä.

Jaa tämä viestiketju