1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MobiiliBlogi Apple auttaa kuluttajia nyt myös Twitterissä

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelinuutiset', aloittaja Uutissyöte, 5/3/16.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Uutissyöte

    Uutissyöte

    Liittynyt:
    28/6/15
    Viestit:
    559
    Tykkäykset:
    0
    Laite- ja ohjelmistovalmistaja Apple on avannut uuden tilin Twitteriin, joka on suosittu sosiaalinen palvelu, jossa käyttäjät voivat jakaa mietteitään sekä ajatuksiaan 140 merkin rajoissa. Yhtiö on ollut palvelussa mukana jo tovin esimerkiksi @AppStore-tilin kautta, jossa Apple muun muassa suosittelee kuluttajille hyödyllisiä ohjelmia sekä viihdyttäviä pelejä. Nyt tämä Kalifornian Cupertinossa päämajaa pitävä yhtiö on avannut Twitterissä uuden tilin, jonka tarkoituksena on auttaa käyttäjiä heidän ongelmissaan sekä jakaa vinkkejä sovelluksien ja laitteiden tehokkaampaan hyödyntämiseen. Uusi tili löytyy nimellä @AppleSupport.

    Uusi tili vaikuttaisi siinä mielessä mielenkiintoiselta, että Apple näyttäisi vastaavan suoraan kuluttajien kysymyksiin. Perinteisesti Apple on ollut hyvin pidättäytyväinen ja tällainen ”avoimuus” vaikuttaa täysin uudelta toiminnalta yhtiön osalta. Käyttäjien kannalta tämä on luonnollisesti hyvä asia, sillä Twitter on helppo ja nopea tapa ottaa yhteys ja pyytää apua erilaisiin ongelmiin.


    Torstaina avatulla tilillä on tällä hetkellä jo reippaasti yli 150 000 seuraajaa. Itse twiitteä tilin kautta on lähetetty yli 4000, joten Apple vaikuttaisi auttavan kuluttajia hyvinkin aktiivisesti Twitterissä.

    Vaikka yhtiöltä Applelta @AppleSupportin lisäksi useita tilejä Twitterissä yhtiön eri palveluille, puutuu Applelta edelleen palvelusta niin sanottu virallinen Apple-tili.


    Jatka lukemista...
     
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju