1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

AntiBigBros200*?

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja jok74, 7/9/06.

1. jok74

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    useita
    Niin, mua lähinnä v****ttaa tuo olematon sekaaminen ja rahastaminen. Mielestäni ihmiset tätä seuraavat tekevät itsestään vielä tyhmempiä, mitä äo;nsa antavat ymmärtää. Ketjutaanpa tämä niin saadaan kaikille hyvä mieli...

Janne

2. Peppokani Vieras

sekaaminen? Häh.

3. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3453
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Kateelliset köyhät valittaa.

Tää on samaa sarjaa kuin "minähän en katso Salkkareita tai Kaunareita".
    Jos joku hakuaa tosi-tv:tä seurailla, seurailkoon vapaasti, jos jotakuta ei tosi-tv kiinnosta, niin ei sitten vaan kiinnosta, mutta ei siitä tarvitse aloittaa "uskonpuhdistusta" ja olettaa että kaikki muutkin jättävät katsomisen/seuraamisen väliin.

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3453
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Aloitusviestiin vielä, että näistä asioista kitisevät tekevät vain itsestään pellejä ja naurettavia.

Sellainen joka kehtaa rehellisesti tunnustaa katsovansa tuollaisten kiihkojen vastustamia sarjoja, voi olla ylpeä itsestään, mitä sitä salailemaan mitä sarjoja katselee.

5. kenopaeaenaali

kenopaeaenaali Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei mua ole ainakaan rahastettu. Yhtään jaksoa en ole katsonut, eikä kyllä suoraansanoen kiinnostakaan.

--kpn

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

Heikkoa on Räisäsen puheet, nyt kukaan ei uskalla väittää vastaan tietty ;)

Minusta kun ne on liikaa valvonutta porukkaa...

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mihin perustuu kateelliset ja köyhät vain on sellasia...? Kyllä se taisi olla miljonääri itse joka minulle sanoi koko ohjelman turhamaisuudesta ainakin. Omistaa meinaan kaikennäköstä ja kauppaa käy. Tollasta kun 24/7 tuijottaa, ei ainakaan rikastu. Vai onko joku erimieltä. Tyhjäpäisiä juttujahan niillä on, lokkeja pelkää ja kaikkea. hohhoi...

En mäkään mitään "uskonpuhdistusta" järjestä, olen vain erimieltä asioista.

Jaa tämä viestiketju