antenna booster

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
omega sanoi:
onkos kukaan kokeillut moisia?

esim.
http://www.cellphoneshop.net/inanboos.html
http://www.cellphoneshop.net/noname144.html

taitaa pissiä silmään, sama vaikka kastais akun motor-upissa?

puhelimena on tämä onneton T68 ja liittymänä onneton dna. Kaikki hilpetöörit tästä puhelimestä löytyy, mutta lisäantennin reikää kukaan ei muistanut laittaa...

Taitaa olla DNA:n vika kun ei kuulu? Vaihda liittymä. Itselläni on myös T68 ja RL eikä ikinä mitään ongelmia kotona, mökillä tai missään.

Terro

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
344
Taitaa olla DNA:n vika kun ei kuulu? Vaihda liittymä. Itselläni on myös T68 ja RL eikä ikinä mitään ongelmia kotona, mökillä tai missään.
Itse asiassa puhelimessakin taitaa olla hieman vikaa, sillä T68:ssa on varsin huono kuuluvuus. Asia on todettu Tekniikan Maailmassa ja myös itse olen sen käytännössä huomannut. Jopa keskusta-alueilla kuuluvuus pätkii joskus pahasti.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Terro sanoi:
Itse asiassa puhelimessakin taitaa olla hieman vikaa, sillä T68:ssa on varsin huono kuuluvuus. Asia on todettu Tekniikan Maailmassa ja myös itse olen sen käytännössä huomannut. Jopa keskusta-alueilla kuuluvuus pätkii joskus pahasti.

Joku kuuluvuus siinä todettiin heikoksi, mutta minua se ei ole koskaan haitannut. Ehkä DNA käyttää ks. taajuutta sitten enemmän?

---

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
|Blue| sanoi:
Joku kuuluvuus siinä todettiin heikoksi, mutta minua se ei ole koskaan haitannut. Ehkä DNA käyttää ks. taajuutta sitten enemmän?

T68 kuuluvuus 1800-verkossa todettiin heikoksi ja sitähän dna tuppaa kaupungissa ainakin käyttämään. Liittymän vaihto auttaa kyllä hyvin varmasti.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Aika jännä juttu

Itse en ole puhelinta käytettäessä huomannut kuuluvuudessa mitään vikaa. Kuuluvuus on ollut loistava ja parempi kuin monissa muissa käyttämissäni kännyköissä. Mikrofonin äänenlaatukin on aivan loistava.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Re: Aika jännä juttu

Doctor sanoi:
Itse en ole puhelinta käytettäessä huomannut kuuluvuudessa mitään vikaa. Kuuluvuus on ollut loistava ja parempi kuin monissa muissa käyttämissäni kännyköissä. Mikrofonin äänenlaatukin on aivan loistava.

Yhdyn tähän. Liittymänä RL?

Flyer

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
N97
Takaisin aiheeseen:

Ainakin äkkiseltään vilkaisten kyseessä on tosiaan motor up tyylinen kikkailu. Kaada pullollinen mömmöä moottoriin, niin loppuun ajettu konekin on kuin uusi. :))
Teippaa akun alle tarra, niin kuuluvuus paranee :)))

Top Bottom