1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Anna palautetta huollolle!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Yan-nic, 22/5/03.

1. Yan-nic

Tykkäykset:
    0
    Kuten tiedämme niin tätäkin foorumia silmäilee myös moni huollon edustaja ja nyt olisi hyvä mahdollisuus antaa palautetta huolloille...

Eli minkälaisia kokemuksia, nopeus, palvelu jne.

-----------------------------
    Käyttänyt
    "anglo,mäkitorppa,anovo"

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Seinäjoen JM-NMT huolto:

Nopea, hyvä palvelu ja halpa.

Seinäjoen Hakaradion huolto:

Ei yhtä nopea kuin JM-NMT, hyvä palvelu, ei yhtä halpa kuin JM-NMT (jos ei oo hinnat täs lähivuosina muuttunu)

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Kaikista muista turun huolloista olen saanut hyvää/kouhtuu hyvää palvelua. Mutta turun keskustassa oleva aurian talossa olevassa huollossa on aivain ala-arvoinen palvelu.
    A: Terve, tää puhelin ei käynnisty
    B: Anna tänne (B menee tutkimaan sitä takahuoneeseen.)
    B: Tulee takaisin, Ei tää kyllä nyt jää meille.
    A: Mä tarviin GPRS yhteyttä, en voi jättää sitä tänne.
    B: Voi voi, ei ole meidän ongelma.
    A: Eikö nokialla ole jokin takuuvaihto systeemi clubilaisille? Jos huoltoaikataulu ei sovi
    B: On, mutta se on tarkoitettu jos puhelin on yli 2pvää huollossa.
    A: Voitko silti antaa sen mulle
    B: En
    A: Miksi et?
    B: Anna clubi kortti (tarkistaa onko ko. puhelin jo rekisteröity mun clubikortille)
    A: Ei se kyllä viellä ole rekisteröity, kun en ole ehtinyt rekisteröidä sitä viellä.
    B: Se on tarkoitettu vain siihen puhelimeen mikä on rekisteröity sinne.
    A: Just, Anna se saatanan puhelin tänne toi sun töykeä asenteesi takia lähden tästä firmasta nyt.
    B: Mutta se voi olla tänään 17 aikaan kunnossa.
    (Kello oli 12)
    A: Aivan sama, mutta sulla on jokin saa**nan asennevamma.
    Kiitos ja hyvästi.
    A=Mina B=Myyjä/huoltovastaava tai mikä lie.

1. Mä en nykyään kovin ahkerasti noita rekisteröi ja 5100 puhelinta en ole viellä kertaakaan rekisteröinyt (4 kappale menossa). Yhdessäkään muussa huollossa ei tuosta ole mulle valitettu, että ko. puhelinta ei ole rekisteröity mun kortille. 2. Muissa liikkeissä vaihto on onnistunut jos vain olisi laitteita ollut. Mutta muissa ei ollut ja tuolta en ottanut. Muutenkin auriassa on palvelu tyyliin "Haist v***u, ei ole meidän ongelma, jos yhteytesi ei toimi. Korjataan joskus ku jaksetaan.". Tolla asenteella se pulju porskuttaa eteenpäin. ADSL yhteyksissä Auria on ainut kannattava hinta/nopeus suhteella oleva liittymä täällä. Eli olen pakosta tuon puljun asiakas ja en kyllä voinut valita minkä liittymän otan iskettiin vain käteen ja sanottiin ole hiljaa äläkä marise. Tee hommasi mitä sun pitää tehä sillä, saat käyttää sitä muuhunkin. (Pappa inte betalar) Tuli taas avauduttua :)

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    turun primatelista hyviä kokemuksia...nopea.
    loimaan aurian puhelin huolto. ystävällinen ja nopea

5. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Viestilaite huolto, äänekoskella, erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua, todella nopeaa kaiken muun hyvän lisäksi.

Maifon, Helsinki, ok toimintaa, yleensä tulee kuntoon kerralla koneet.

Primatel, huonoa kokemusta, jos lähetti huoltoon puhelimen niin tuli takaisin korjaamattomanana, ja suorastaan vittuilun kera. Useamman kerran tapahtui näin.

AngloService, Helsinki, ei valittamista kauheasti, välillä samat osat ovat loppu pitemmän ajan, mutta huoltoaika on välillä ok, välillä vähän pitemmät.

IT service, vantaa, ei kauhean nopeaa, ja muutamat koneet joutuu käydä useamman kerran korjauksessa ennen kuin tulee kuntoon. Muuten ok.

Siinä huollot mitä käytämme usein ja niistä jonkinlaista raportointia.

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    ..

7. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Maifon Oy. Asiakaspalvelu/käytös hyvää, ovat vain tuntuneet unohtavan että sitä puhelinta pitää korjatakin. Kahdeksannella käyntikerralla vuoden sisällä ilme tuntui olevan tyyliä: "Ei jumalauta taas toi sama tyyppi puhelimensa kanssa!"

8. Ellu

Tykkäykset:
    0
    Maifon myymälässä palvelu on ihan ok ja asiallista, mutta itse huolto... huhhuh. Useisiin soittopyyntöihin (asiakkaan ja asiaa hoitavan matkapuhelinmyymälän) ei vastata. Puhelimen huolto kestänyt tähän mennessä kuukauden, ei vaihtopuhelinta vaikka takuu voimassa! "Kun ei tää ole meidän vika." (Kuluttajaneuvojan mielestä voi vaatia korvausta/hyvitystä em. asiasta...) Toiminta mielestäni käsittämätöntä. Onneksi vanha karvalakkikapula oli vielä tallessa.

9. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole huolloista paljoa kokemusta, mulla kun on periaatteena, että kun puhelin menee rikki/epäkuntoon se menee huoltoon jolloin ostan uuden puhelimen ja myyn huolletun luurin.
    Muutaman kerran olen pistänyt vaihdossa rikkinäisen puhelimen takuukuitin kanssa liikkeeseen jolloin he hoitavat puhelimen huoltoon ja myyvät sen sitten pois.
    Muulloin myynyt ns. yksityisesti huolletun luurin veks.

Ensimmäinen huoltokokemus oli kyllä erinomaisen törkeetä, cityluuri huoltoon (sillon joskus kun niitä vielä oli:) ja sain huollon ajaksi nokian 5110 luurin jolla ei tehnyt city liittymän kanssa paljoPa"#¤*kaan, todettiin vain, että näin on näreet. -- asiakas palvelua :)))

10. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voi kyllä olla ihan missä tahansa paikassa, että kun kahdeksatta kertaa ravaa, niin alkavat jo vaipua epätoivoon. Itse juoksutin puolikkaan vuoden 7110:aa kerran kuussa huollossa ja jo toisella kerralla alettiin naureskelemaan, että monestikkohan tavataan näissä merkeissä...

11. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Kun olen välttänyt sitä yhtä valmistajaa, ei ole pahemmin huoltolafkojen kanssa tarvinnut pulata, mutta:

Maifon: hoitanut softapäivitykset nopeasti ja ilmaiseksi kautta linjan (sekä sen ainoa hajonneen puhelimeni korjaamisen parissa päivässä).

Mikä se nyt on se Siemens huolto Pitäjänmäessä Mäkitorpan vieressä??: hoitanut softapäivitykset nopeasti ja asiallisesti.

Ja sitä rataa.......

12. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä en oo välttänyt ja siltin puhelin on ollut tasan kas kerta huollolla softan päivityksessä

13. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Maifon Helsinki päivitti puhelimeni nopeasti, ja sitä ennen vastasi sähköposteihini nopeasti ja asiallisesti.

En tiedä Mikkelissä sijainneen huoltoliikkeen nimeä, mutta asiantuntevasta ja nopeasti asiat selvittävästä Heinolan Koneliike Pekkalasta Benefon Twinin tuonne kuitenkin eräänkin kerran lähettivät. Joku kerta tuo toimi joku kerta taas ei. Kummasti se vain postikuljetuksen aikana meni välillä rikki >;)

Ja viitseliäimmät voivat tekstistäni etsiä kohdan, jossa annoin sarkasmille vallan...

14. heino79

Tykkäykset:
    0
    Motorolan huolto Anovossa on niin syvältä suolesta! Kaksi vuotta sitte mul oli Timeport 260. Kahden kuukauden käytön jälkeen lakkas toimimasta. Lähetin huoltoon. Kului viikko,,,ei puhelinta,,,soitto huoltoon,,,ei tietoa. Sama juttu toistu kahtena seuraavana viikkona. Eli puhelin viipyi huollossa 3 viikkoa.

2kk sitte lähetin T720:sen huoltoon. Viikon päästä soitin että missä se viipyy,,, vastaus: "se on tos pöydällä, ei olla vielä keretty kattoa".

15. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Primatel, Kuopio. Softapäivitykset tehty odottaessa, palvelu nopeaa ja kohteliasta. Ei muuta valittamista, kuin ko. huolto ei kai tänä päivänä ole enää SE-huolto:(

16. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Panasonicin takuuhuolto, missä lie etelässä: 2-3 viikkoa kestää, että saa puhelimen takaisin. Matkalla käynyt niin G500 (kahdesti) kuin GD92 (kerran), muut Pansut onkin sitten hommattu vasta käytettyinä.

17. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Jos tuolla huollolla on _mitään_ tekemistä Kaukomarkkinoiden kanssa, niin ole onnellinen, että ylipäätään tekevät sille puhelimellesi jotain. Sähköposteihin ei vastata, samoin toimenpide, joka suoritetaan, kun puhelin soi, on tuolla firmassa täysin hämärän peitossa. _Mihinkään_ kysymykseen et kyllä vastausta saa, vaikka tiedossa olisi asiakkaalta päin rahaakin; nimim. Panasonicin laseriin uutta rumpua kaipaava

18. Aero

Tykkäykset:
    0
    Totta, mutta Keskon konserniin kuuluvalta lafkalta ei muuta voikkaan odottaa. Volyymit Panasonicilla on niin pienet täällä Suomessa, että he ei hirveästi panosta mihinkään palveluun tms.

19. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaukomarkkinathan se lafka taisi olla, jonnekin pääkaupunkiseudulle puhelimet lähetetään jälleenmyyjän kautta.

Tuossa G500 muuten korjasivat jälleenmyyjältä saamani sepustuksen mukaan ensin vain vian (värinä katosi välillä + näyttövikaa), mutta eivät aiheuttajaa. Jälleenmyyjä (Musta Pörssi) suostui sitten lähettämään puhelimen takuuhuoltoon vielä vuoden takuuajan ylityttyäkin ja sen jälkeen puhelin toimi moitteettomasti useamman vuoden. Näyttövikaa (satunnainen, mutta paha vilkkuminen pilot-nappia painellessa) oli myös GD92:ssa, nyt on korjauksen jälkeen toiminut reilut pari vuotta ihan kivasti. Toivottavasti kestäisi vielä jatkossakin, ettei tarvitsisi uutta luuria ykköseksi ostaa. :)

20. Koukku

Tykkäykset:
    0
    Palautetta huollolle.

Antakaa "painavaa" palautetta matkapuhelinvalmistajille matkapuhelimissa ilmenneistä "softa-bugeista" j.n.e!. =)

Jaa tämä viestiketju