1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Anglo Service / Nokian timanttihuolto

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Xenonit, 12/2/08.

  1. Xenonit Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    10014
    Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Miten noin suurella valmistajalla voi olla noin pas*a huoltoverkosto?
    Kellään ei ole N95 takakantta (Tomi Aranko (2kk loppu), Desk pitäjänmäki, Anglo Service pitäjänmäki) vaikka puhelintahan on myyty jo vuoden päivät.

    Soitin tänään Angloon ja ystävällismielinen immeinen vastasi että kyllä akkukantta on hyllyssä.
    Menin Elisa Shopitiin koska Angloon ei pääse (minä ainakaan ;)) ja pyysin takakantta. Shopitinmyyjä sitten Anglon puolella hakemaan osaa ja pian takasin.
    Vastauksena: tunti sitten myyty koko iso erä mitä varastosta löytyy.

    Hukka reissu ja jauhot suuhun..

    Parasta musta tässä kaikissa oli se että oma takakanteni oli menettäny ne loputkin kaksi ehjää takakynttä Elisa Shopitin asiakapalvelijan näpeissä..

    Sain siis huonomman osan takaisin kuin mitä 10minuuttia sisälle tuloani se oli.
    Vittu että Nokian huoltoverkko toimii hienosti ja asiantuntevasti!
    Myydä osataan, mutta huolloista viis..

    Lupaan että seuraavalla kerralle Anglon väki (Elisa Shopit) saa minusta myymälänvaivan ja kaikki asiakkaat kuulee miten Nokian huoltoverkosto toimii ja miten asiakkaita kuuluu palvella.
     
  2. Kreivi S

    Kreivi S Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    8/6/04
    Viestit:
    9003
    Tykkäykset:
    60
    Niin aina.
     
  3. Xenonit Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    10014
    Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Ehkä Kreivin mielestä on oikein että asiakkaan omaisuutta rikotaan, kertomatta siitä asiakkaalle mitenkään..

    Varmaan olis pitäny jättää 5euron osan takia huolojonoon 3vko.

    Aivan Kussuolesta ja syvältä sieltä!
     
  4. Kreivi S

    Kreivi S Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    8/6/04
    Viestit:
    9003
    Tykkäykset:
    60
    Ei tietenkään. Mä en vaan millään jaksa uskoa tuollaiseen ylenpalttiseen riehumiseen ja rähjäämiseen. Parhaiten asiat hoituvat keskusteluäänellä ja pienellä tahdonlujuudella.
     
  5. kimmo Vieras

    Et ole ainut joka tuota sanoo..vähän aikaa sitten luin juuri jotain ketjua missä joku oli tympiintynyt saamaansa "palveluun" ja täällä foorumilla sen sitten hieman ponnekkaammin esitti.
    Voidaanko kuitenkin ajatella sellaista mahdollisuutta, että asiakas on tuossa palvelutilanteessa itse ihan asiallinen ja nöyrää poikaa..vasta muutaman potkun päähänsä saatuaan ja kotiin palattuaan, "uskaltaa" täällä foorumilla avautua ja julistaa saamaansa paskaa palvelua.
    Itse ainakin uskoisin käyttäytyväni kohtuullisen asiallisesti, jos vaan saan asiallista palvelua osakseni. Jos taas aspan kommentit ovat luokkaa "valitettavasti en voi auttaa", niin saatan hiiltyä itsekin ja joissain tapauksissa sen saattaa myös vastapuolikin huomata.
     
  6. Eebeli

    Eebeli

    Liittynyt:
    10/2/08
    Viestit:
    29
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E51 & Elisa
    Nokialta huolloista löytyy Anglo-Servicen lisäksi myös sellainen paikka kuin Salon Matkapuhelin huolto...sinne vaan kyselyä jos sattuis löytymään.

    Ja työn puolesta sanon, että käyttäytyvää asiakasta on huomattavasti mukavampi palvella kuin asiakasta joka räyhää ja esittää pelkkiä uhkavaatimuksia.
     
  7. Juppe Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    2416
    Tykkäykset:
    0
    ja polkumyynnistä vain 10 euroa....
     
  8. Qwertyi

    Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

    Liittynyt:
    7/12/05
    Viestit:
    25699
    Tykkäykset:
    4725
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Olisihan taas päästy helpommalla jos olisi jo tiedustelu vaiheessa sanonut että laittavat yhden syrjään. Turhaa keuhkoamista sanon minä.
     
  9. KaKe

    Liittynyt:
    10/9/02
    Viestit:
    65
    Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Glaxy S2, Saunalahti
    voin olla väärässäkin mutta eikö se kuitenkin ole Nokia itse joka tilaa osat tehtaalta joka ne valmistaa ja sitten toimitusketjun mukana osat tulevat huoltoihin jne.. Jos syystä tai toisesta osaa valmistava tehdas ei saa niitä ulos, oli syy sitten materiaalipulasta tms. tai siitä että heiltä ei ole (tarpeeksi) niitä tilattu niin auttaako se elisashopitin asiakaspalvelijalle änkyröiminen asiaan? En ainakaan usko.

    Välillä jonkun yksittäisen osan saatavuus on todella heikko vaikka kysyntää olisi johtuen ihan siitä että niitä ei vaan yksinkertaisesti ole saatavana. Kaikilla hyllyt tyhjänä, kysyntä on ylittänyt saatavuuden... Ei auta riehuminen tai uhkailu. Veikkaisin että näissä tapauksissa syyllisen jalanjäljet johtavat useimmiten tuonne isolle sylttytehtaalle...
     
  10. kimmo Vieras

    Menee taas kyllä puurot ja vellit sekaisin. "käyttäytyvää asiakasta mukavampi palvella", "vikaa nokiassa, ei saatavuutta". Kysehän yksinkertaisesti tilanteesta, jossa asiakas soittaa liikkeeseen tarvitsemansa osan perään..myyjä sanoo että "hyllyssä on">asiakas liikkeeseen osaa hakemaan>myyjä toteaa että "kaik män, eikä riittäneetkään". Lisäksi asiakkaan huonossa hapessa oleva luuri tuli vielä huonommassa kunnossa takaisin. Missään kohtaa ei mielestäni kerrottu että asiakas olisi ko tilanteessa rähjännyt, tahi riehunut..jatkossa toki näin uhaksi tehdä, mikä nyt ei ehkä järkevää kuitenkaan.
    Lisäksi voisi miettiä että oliko syy huollossa(anglossa), itse ehkä mieluummin "syyttelisin" elisa-shopitin myyjää, joka alunperin kertoi osia hyllyssä olevan.
    Vaikeata tietty ulkopuolisen tietää puhelinkeskustelusta ja mitä siinä sovittu. Jos Tötterö tuumaa luuriin, "tulen sitten joku päivä ohi ajaessani hakemaan", niin ehkäpä myyjä ei siitä niin ole välittänyt.
     
  11. Jay86

    Liittynyt:
    6/10/06
    Viestit:
    116
    Tykkäykset:
    1
    Niinkuin ylempänä todettiin, ehdottomasti olisi pitänyt ystävällisesti myyjää pyytää laittamaan yksi kappale sivuun. Vasta SITTEN se olisi ollut myyjän "vika" jos kuorta ei olisi ollut hyllyssä. Takakannen lopullinen rikkominen on taas asia erikseen, mutta varmasti noheva asiakas sanoikin siitä paikan päällä myyjälle...
     
  12. Sonic Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    2118
    Tykkäykset:
    1
    Mulle jäi joitain kohtia auki tässä tarinassa. Tötterö soitti Anglo Serviceen (huoltofirmaan) ja tiedusteli takakantta. Sen jälkeen meni Elisa Shopitiin (jälleenmyyjä) hakemaan takakantta. Toimiiko tuossa Anglon osoitteessa myös Elisan myymälä?

    Miksi se Elisan shopin tyyppi alunperinkään lähti irroittamaan takakantta?
     
  13. Kreivi S

    Kreivi S Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    8/6/04
    Viestit:
    9003
    Tykkäykset:
    60
    Joo, Pitäjänmäessä näin, vanha Mäkitorppa sekin.
     
  14. Investor

    Liittynyt:
    27/8/04
    Viestit:
    10
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Käytössä N73me+sonera
    Mikähän tuossa nyt oli ongelma? Soitit ja kysyit onko siellä niitä, vastaus oli että on. Menit myöhemmin ja joku oli ehtinyt ostaa ne ennen sinua. Niin käy joskus S-marketissakin että tavara loppuu ennenkuin kauppaan itse ehtii. Lienee myös Nokian vika jos Elisan myyjällä kävi vahinko ja takakannen klipsejä meni poikki?

    Lähdin ostamaan uutta subbaria viime viikolla, soitin ja kysyin saatavuutta liikkeestä ja kerrottiin että on niitä muutama vielä tuolla. Pyysin laittamaan syrjään yhden niin tulen kahden tunnin päästä hakemaan. Ja kas, siellä olikin varattuna se yksi kun menin hakemaan.
     
  15. Xenonit Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    10014
    Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Mut kun sama toistuu aina kyseisessä kivijalkaliikeessä on jossain mätää.

    Anglossa sanottiin että hyllyssä on vaikka kuinka ja paljon, mut kolme tuntia myöhemmin ei enään ainuttakaan.
    Olisin hyväksyny jopa jonkun muun värisen muttei sitäkään löytyny..

    Hyvä kun rikkoivat vanhan ja eivät siitä mitään ilmoittaneet.
    Sainpahan tänään KFC:ltä vääränvärisen takakannen 12eurolla, vaikka Nokialta tuo olisi pitäny saada samantien ja ilman mitään mutinoita.

    Perusosia pitäisi olla hyllyssä, ainakin kun tiedetään että kyseiset osat ovat paskasti suunniteltuja.
    Nokia kun vaan ei pysty toimittamaan osia..

    Terveisin Nokia-osakas 100000mk edestä
     
  16. Jay86

    Liittynyt:
    6/10/06
    Viestit:
    116
    Tykkäykset:
    1
    Ja mikäköhän siinä takakannessa on nyt niin kauhean huonosti suunniteltua? Niin tosiaan, mokoma muoviosa ei kestä taivuttelua, selkeä suunnitteluvirhe...
     
  17. heppu30

    Liittynyt:
    6/9/06
    Viestit:
    143
    Tykkäykset:
    0
    Takakansi

    Hmmm niin sitä ei ole suunniteltu taiteltavaksi....joten miksi sitä pitäisi taitella ja miksi siinä olisi siten suunnitteluvirhe??
     
  18. Jay86

    Liittynyt:
    6/10/06
    Viestit:
    116
    Tykkäykset:
    1
    Ei hyvänen aika... Sarkasmi tuttu käsite? :D
     
  19. Xenonit Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    10014
    Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Luulisi noin voittosalla firmalla olevan hiukan parempi huoltoverkosto.

    Nokian huoltopisteet (Powermill=aivan pohjanoteeraus) ja Anglon palvelu ihan hyvää muttei sinne konkreettisesti pääse.
    Elisa Shopitin sitten jo vähemmän hyvää..

    Miksei tuollaisessa "myymälässä" ole edes kahvitarjoilua yms.?

    Taidankin viedä tuon luurin huoltoon ja vaadin swappausta. Josko maanataikappaleesta päästäisiin täten eroon..

    Montakohan viikkoa joutuu swappausta odottaa eli "pitää" sijoitustaan Anglon hyllyllä?
     
  20. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/11/05
    Viestit:
    1917
    Tykkäykset:
    5
    Powermill ei ole nokian huoltopiste enään. Ymmärtääkseni kuitenkin vastaanottaa puhelimia, mutta anglo ne huoltaa nykyään. Onko sieltä elisan liikkeestä suora yhteys sinne angloon vai joutuuko ne ulkokautta siellä käymään? Samassa talossahan ne on, mutta siellä ulkona on ainakin sisäänkäynti angloon. Kaikki puhelimethan sinne tulee jälleenmyyjien kautta.

    Mitä siinä sun puhelimessa on vikana? ja eihän mitään swappausta voi vaatia vaan se tehdään mikäli sitä puhelinta ei saada korjattua.
     

Jaa tämä viestiketju