Androidin sovellukset osa 2

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Esa Isopahkala, 30/6/13.

1. stunned Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    518
    Puhelinmalli:
    RN4, Nexus 10, Nexus 7 2013
    Ei kyllä itsellä ole ainakaan vr:n liput siirtyneet. Ei osaa Gmail edes torkuttaa lähtöhetkeen viestiä kuten Onnibussin matkoista osaa. Pitääpä tutkia ja säätä asetustäppää uudestaan

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 Supermoderaattori

Palaute - 100%
    60   0   0

Tykkäykset:
    10729
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Ainakin lennot se on kalenteriin lisännyt, mutta välillä tuntuu olevan todella ronkeli että se sähköposti on "tietyssä" muodossa. Ja joskus sitten tunnistaa kyllä että on lentolippu/lentoinfo ja näyttää ne tiedot siinä Gmailin webkälissä mutta silti sitä ei lisätä kalenteriin.

Mutta yleisesti ottaen on toiminut hyvin.

3. apek

apek VIP

0   0   0

Tykkäykset:
    2474
    Puhelinmalli:
    Nokia 8 Sirocco
    Saattaa olla että olen itse lisännyt tapahtuman VR:n sähköpostissa olevasta napista. Niin harvoin junalla matkustan, että en muista tarkasti.

Lentoliput kyllä tulevat ainakin Finnairilta. Ihmettelin viimeksi kun oli kaksi kertaa merkintä kalenterissa, kun olin toisen tehnyt itse ja toinen oli tullut sähköpostin kautta.

4. QPappa Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Alussa oli Motorola NMT läppämalli.
    Joistakin hotellivarauksista tulee. Airbnb myös. G Suite kyseessä.

5. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    156
    Puhelinmalli:
    OP3T | Nokia 8 (työ)
    Käytän navigointiin google mapsia ja haluaisin siihen kameratolpat. Onko kukaan onnistunut niitä sinne lisäämään? Miten?

Ei, en halua siihen ylimääräistä softaa. Sellaisia minulla jo on. Riittää, että saan tolpat google mapsiin.

Osaan importoida isoja tietomääriä google mapsiin. Olen rakentanut oman CRM-tyyppisen kartan, jossa on kaikki asiakkaani eriteltynä. Eli minulle riittäisi luettelo kameratolpista ja niiden sijainnit. Mutta tietysti olisi kiva kuulla, jos joku on tämän jo ratkaisuut ehkä eri tavalla miten sen itse tekisin.

6. Perttu

Perttu Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    150
    mikuv tykkää tästä.
  7. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    156
    Puhelinmalli:
    OP3T | Nokia 8 (työ)
    critter1974, Perttu and kowardi like this.
  8. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    122   0   0

Tykkäykset:
    4216
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Miten tuon teit?

9. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    156
    Puhelinmalli:
    OP3T | Nokia 8 (työ)
    hommasin tolppien sijaintiteidot (ei täysin ajan tasalla, mutta riittävät tähän hetkeen), pyöritin niitä sopivaksi excelissä (formaattien kanssa pientä kikkailua) ja sitten se kinkkisin.... työnsin tiedot googlen pilveen, mistä hain ne mapsiin (asetukset/omat paikat/kartat/ luo uusi). Olen aikaisemmin kokeillut excel --> maps, mutta en saanut toimimaan. Vasta pyöräytys google drivin kautta onnistui.
    Tuolla tavalla voit luoda ihan millaisia omia karttoja. Olen mm. siirtänyt sinne kaikki meidän asiakkaat. Olisiko ne siellä 5 eri luokkana liikevaihdon mukaan ja kun asiakasta napsauttaa, näyttää maps eriteltynä myynnin tarkemmin.

kowardi tykkää tästä.
  10. Mustahenki

Mustahenki

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia 3
    Mikähän Google Maps:ssä mättää Oneplus 5T:ssä. Laitat päälle niin ainoa asia mitä voi tehdä on liikutella karttaa. Esim hakea ei voi, koska näpäyttämällä hakukohtaa ei tapahdu mitään. Päivittetty on kaikki viimeisimpää eikä mikään muu äppi puhelimessa tee vastaavaa.

Jaa tämä viestiketju