1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Androidin custom recovery: TWRP ja sillä backupin tekeminen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Toni79, 7/11/12.

1. Toni79

Tykkäykset:
    1
    Asensin tuossa uuteen Note II:een custom recoveryksi TWRP:n uusimman version lähinnä Nandroid backuppeja varten. Olen tottunut käyttämään CWM:n recoveryä aiemmassa Galaxy SII:ssa. TWRP tarjoaa kuitenkin paljon enemmän vaihtoehtoja backupin tekemiseen, mutta en tunne Androidia vielä niin hyvin, että ymmärtäisin kaikki nuo tarjotut vaihtoehdot. Voisiko joku ystävällisesti selittää alla olevat TWRP:n tarjoamat kohdat?

TWRP tarjoaa:

Backup device:
    -System (Tämä lienee tärkein? Sisältääkö tämä koko käyttöjärjestelmän ja myös sovellukset? Mutta ei sovellusten dataa???)
    -Data (Tarkoittaako Androidin natiivien ja asennettujen sovellusten dataa???)
    -Boot (Tarkoittaako bootloaderia??? Eli voisi ottaa backupin myös itse bootloaderista???)
    -Recovery (Tarkoittaako tämä ROM:in sen hetkistä recoveryä? Eli tässä tapauksessa voisi ottaa backupin myös itse TWRP:tä?)
    -Cache (Välimuisti, mutta minkä välimuisti??? Dalvininko???)
    -efs (???)

Mitkä vaihtoehdot kannattaa vähintään olla valittuna backuppia tehdessä? Oletuksena TWRP on ruksannut System, Data ja Boot.

Jaa tämä viestiketju