1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Androidiin maksullinen ohjelma ilman wallet tiliä

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja butchah, 19/12/12.

1. butchah

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Defy+ & Nexus 7, Saunalahti
    Saako androidiin millään ostettua maksullisia ohjelmia ilman että liittää luottokortin google tiliin? Ajattelin ostaa lahjaksi sovelluksia, mutta en ole keksiny mitään keinoa sille.

2. Wilsuu

Tykkäykset:
    0
    Mua ärsyttää kun tarvii nykyään luottokortin, ennen riitti visa electron. Ala ikäisenä aika hankala rueta noita ostamaa jossei vanhemmat suostu omaa luottokorttia liittää.

3. juppe96

Tykkäykset:
    3
    Mistä asti ei ole electron toiminut? Mulla ollut nyt max. pari kuukkautta wallet tili ja siinä visa electron, hyvin toimii.

4. jnr21

jnr21 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    98
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S3
    En ole alaikäinen mutta luottokortteja mulla ei ole, pelkästään kahdelta pankilta visa electron ja molemmat on liitetty g-tiliin ja hienosti toimii ohjelmien osto kunhan tilillä on rahaa.

Eli kun liität korttia tiliin niin valitse vaihtoehdoista visa, ja anna kortin numero, varmistuskoodi (löytyy kortista kääntöpuolelta allekirjoituksen perästä) ja nimi- ja osoitetiedot.

Edit: Ainiin, jotkut pankit voivat vaatia (ainakin sampo aikoinaan) että otat verkkomaksutoiminnon käyttöön manuaalisesti verkkopankista, en ole varma onko se nykyään automaattisesti käytössä.

5. Perttu

Perttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    113
    Nordea vaatii muistaakseni myös.

6. jjannala

jjannala Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3, Asus PadFone 2
    Kyllä täytyy itse käydä aktivoimassa verkkomaksuominaisuus pankin sivuilla. Muuten ei toimi.

7. Howler88

Howler88 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    707
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Mulla veti vissiin op:n electronin miinukselle, tilillä oli vähän reilu euro rahaa, ostin 99snt maksavan sovelluksen ja sen jälkeen vielä 3e sovelluksen. En viitti kuitenkaan kokeilla paljonko saan miinukselle :D.

Jaa tämä viestiketju