1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Android sekoittaa yhteystietojen nimet ja numerot?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja InsOmnia, 4/3/11.

1. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Osaisiko joku viisaampi kertoa, miten saan yhteystiedot ja puhelin-numerot synkattua gmailiin oikein?
    Sim-kortilla on yli sata numeroa nimineen oikein, mutta kun puhelin "ZTE-Blade" ei osaa sim-kortin numeroita käyttää, vaan joutuu ensin synkkaamaan numerot similtä gmailiin ja kaikki näyttää tässä vaiheessa hyvältä. Nyt kun vastaanotan puhelun, niin noin joka viides vastaanotettu puhelu näyttää soittajan nimeksi jotain aivan muuta, kuin mitä pitäisi olla. Vaimoke kun soittaa, niin luurissa lukee paikallisen varaosaliikkeen nimi ja muori kun minulle soitteli, niin luurissa luki Adita Oy.
    Kaikki tiedot ovat kyllä peräisin sim-kortiltani, järjestys menee vaan keturalleen vastaanottaessa puheluja.

Kummallisinta on kuitenkin se, että jos soitan vaikka Adita Oy:lle niin puhelu menee oikein, eikä muorille, joten kait ne oikein gmailissa on?

2. Drac0nizz

Drac0nizz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S
    Minulla on aivan sama ongelma! Olen poistanut ne tietyt numerot jo kahteen kertaan, mutta ei auttanut.
    Tietääkseni minun kohdallani se ei liity mitenkään Gmailiin, koska synkkausta en käytä ja SIM kortilla on ollut samat numerot jo monta vuotta.

Ihme juttu. :|

3. beigo

Tykkäykset:
    0
    Jotain ongelmaa yhteystiedoissa on. Tänään havaitsin että suuri määrä ihmisiä on hävinnyt. Voi tosin olla että yhteystietojen käsittely on niin hankalaa että olen kämmännyt jonkin jutun.

Voisiko joku kertoa miten yhteystietoja kannattaa käsitellä välillä: Puhelin - SIM - Gmail?

Onko tuoko 2.2 jotain parannuksia?

Jaa tämä viestiketju