1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Android puhelin näppäimistöllä tai jos ei, niin ilman semmoista

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja TheGreatDanton, 23/4/12.

1. TheGreatDanton

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    Eli siis uutta puhelinta kaipaisin. Olen Nokia n9 leikkinyt töissä aika paljon enkä siitä niin innostunut, että haluaisin Nokian asiakkaaksi uudestaan. Aikaisemmin (kunnes näyttö meni rikki ja sille tielle jäi) minulla oli HTC Desire, josta tykkäsin erittäin paljon, mutta se näyttönäppis. Sitä ennen minulla oli Nokia n900, jonka huonoin puoli oli iso koko, ja pidin ko. luurin näppäimistöstä erittäin paljon.

Iphonet eivät kiinnosta, koska apple. Tiedostan, että puhelimet ovat laadukkaita, mutta en periaatteestakaan suostu maksamaan pelkästä tuotemerkistä satoja euroja ylimääräistä. Näin ollen Android käyttöjärjestelmä on se, jonka tunnen omakseni.

Viesti nyt on näemmä vähän sekalainen, mutta tässä mitä haluan: 500€ kipurajalla (mieluiten n. 400€ luokkaa, joskaan halvemmasta en pahitteeksi pane myöskään) Android puhelimen, jossa on näppäimistö. En mistään ole löytänyt puhelimia tähän tarkoitukseen ja siksi käännynkin teidän puoleen. Entä kuinka paljon laatu kärsii pelkästään näppäimistön takia? Suurelle yleisölle, kun ei näppäimistöllä tunnu olevan mitään merkitystä. Myöskin pelkään, että puhelimen koko kasvaa kohtuuttomaksi näppäimistön takia. Kommentteja?

Jos näppäimistö ei syystä tai toisesta tule sitten kyseeseen niin vaihtoehdoistani ykkönen on tällä hetkellä HTC Sensation, koska muistuttaa HTC Desireä, joka minulla oli. Entäs sitten se Sony Xperia (ja en näistä S yms. kirjainyhdistelmistä tiedä mitään) taikka Samsung Galaxy S2? Jälkimmäisestä semmoinen "pelko", että kun s3 tulossa niin tuntuu tyhmältä ostaa vanha malli, kun hyvä puhelin hakusessa. Joten jos ostan ei-näppäimistöllisen niin onko HTC Sensation järki ostos vai ei? Muitakin malleja voi toki mielellään suositella minulle.

Lisäkriteerejä, jos vielä tohdin laittaa niin hyvä akkukesto olisi toivottavaa, koska aion pitää muutamia sovelluksia luurissa päällä yötä päivää päivittämässä itseään ja tykkään sählätä puhelimella nettiä/pelejä paljon.

Kiitos kaikille!

2. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Htc sensation on tavallaan vielä vanhempi kuin sgs2 koska uudet mallito htc:ltä kaupassa.

3. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Sensation on ihan järkevä valinta, varsinkin jos otat sen Soneran 24kk kytkynä(12euroa/kk). Koska tuleviin/oleviin huippumalleihin verrattun nopeus ei kuitenkaan varmasti jää puoleen kuten hinta, niin uskallan suositella Sensationia.

Jaa tämä viestiketju