1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Android puhelin 300 eurolla?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja MStr, 2/1/11.

1. MStr

Tykkäykset:
    0
    Hakusessa olisi hyvä Android puhelin max 300 eurolla.

Oon katellu Sony Ericssonin X10minejä tai X8 tai HTC Wildfire.
    Nokialainen ei tule kysymykseen, mutta olisiko Samsungilla joitain hyviä vaihtoehtoja?
    Puhelimessa saisi olla GPS, WiFi, kohtalainen kamera ja mieluusti kuvausvalo.

X10mineissä on turhan huono tuo akun kesto, X8 vain riisuttu versio X10ministä (eikä kuvausvaloa)?
    Mites tuossa Wildfiressä tuo näytönreso noin niinkuin käytännössä, onko haittana surffailussa tai kuvien katselussa yms?

Jos olisi pienimuotoisia käyttökokemuksia tarjota, niin mieluusti niitä kuulisin.
    Myös muita hyviä vaihtoehtoja saa tarjotella.

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Nokialla nyt edes ole android luureja, joten se jo aika tehokkaasti karsii ne pois. Sony ericsson x10minin unohtaisin jo pelkästään kun siinä on wanhahko 1.6 androidi. Noista kolmesta mitä miettinyt olet, niin itse htc wildfiren mieluiten ottaisin, vaikkakin se näytön resoluutio vähän onneton on. Ei tuo ZTE Bladen kokeiluka niin huono vaihtoehto ole, käytettynä saa uuden karheita alle 150€, tosin kamera aikas kuraa eikä kuvausvaloa ole, mutta pääsisi edullisesti tutustumaan androidin maailmaan.

3. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Osta myyntipalstalta vähän käytetty Galaxy S, näyttää irtoavan jopa hieman alle 300 euron.

4. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    eikös niissä ole jo 2.1? mutta kuraa silti koko sonyericsson.

5. Hart

Tykkäykset:
    0
    Odottelet hetken, että Elisa/Saunalahti tuo Huawei U8800-puhelimen myyntiin uudelleen. Täyttää kaikki vaatimuksesi sekä akku kestää mielestäni keskiverto älypuhelinta pidempään. Puhelin on verrattavissa tämän hetken älypuhelimiston kärkeen. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja hintakin jää ostaessa jopa 20 euroa alle budjettirajasi.

6. MStr

Tykkäykset:
    0
    Problem solved!
    Ostin HTC Wildfiren, vaikuttaa kyllä ihan pätevältä luurilta.

7. Curvex

Tykkäykset:
    0
    Kerropas onko mielestäsi matalasta resoluutiosta haitttaa, ja toimiiko kaikki marketin softat?

8. MStr

Tykkäykset:
    0
    Kaikista softista en osaa mennä sanomaan, kun en ole ladannut vasta kun muutaman, mutta ne mitä oon hakenu on ainakin toiminu ok.
    Peleissähän se saattaa tulla sit reson rajat vastaan, mut eipä nuita tule pahemmin pelailtua.
    Ite puhelimen valikoita yms. käyttäessä reso ei ainakan minun silmää häirihe, ainoo on nuissa netti sivustoissa että joutuu vähä zoomaamaan enemmän kun parempi resosissa, mut kätevän zoomin avustuksella se onnistuu helposti...

9. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Huawei U8800. Toimii sulavasti ja jumittelematta, mitä nyt olen tutun luuria testaillut. Ei mikään Bladen tapainen halpapuhelin vaan myös ulkoisesti laadukas laite, vaikkakin on pääsäästöisesti muovia.

UNOHDA Wildfiret sun muut 240x320 pikselin käyttökelvottomat rieskat, saat samalla rahalla 3,7 tuuman näytöllä varustetun huippuluokan puhelimen loistavalla prosessorilla.

10. Curvex

Tykkäykset:
    0
    Ai huawei olis paras näistä halvoista androidipuhelimista? Ite oon lukenu tarinoita wlanin toimimattomuudesta jne. niin ei se hirveesti kiinnosta.Mielessä olis kyllä zte blade, kun halvallakin sais...

11. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Kiinnostaisi todellakin tietää toimiiko kaikki softat, mutta taitaa olla aikamoinen homma testata kaikki :)

12. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Ei Wildfiressä ainakaan Angry Birds kuulemma pyöri, asentuu kyllä, mutta ei voi pelata. Korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta näin kuulin eräältä Wildfiren käyttäjältä.

13. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Angry Bitchiä voi pelata PC:llä, joten siihen ei tarvita mitään ylikuumenevaa ja kaatuilevaa kiinan ihmettä.

14. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Jaa...

15. retromusaa

Tykkäykset:
    0
    OBJECTION

Toimii se, vaatii hieman säätöä, eli luin, kun avaa angry birdsin, niin piti painaa virtanäppäintä(että lukitusruutu tulee), ja sitten avata, ja toistaa tätä muutaman kerran, että peli alkaa toimimaan, tosin kuulema wildfirella on hidas latautumaan ym, mutta toimii

Jaa tämä viestiketju