1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Android luuri hakusessa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Moekoetin, 5/4/12.

1. Moekoetin

Tykkäykset:
    0
    Moro!
    Olen pitkään miettinyt minkä puhelimen ostaisin Zte Bladen tilalle, puhelin ollut kohta 2 vuotta jo..
    Zte bladen vikoja: Reboottaa itsekseen, näytössä halkeamia, 3d pelit tökkii @710MHz, chainfire 3d + GSF 2.3.4.+ kameran laatu ja onneton videokuvaus, multitouchi on huono, ei pysty mitään 2 sormea vaativaa peliä pelaamaan, mutta surffailleissa toimii jotenkin nipistyksellä.

Uuden puhelimen vaatimuksia olisi iso näyttö 3,5"-->, hinta 0-350€, Android käyttis, mieluiten saatavilla/tulossa ICS päivitys virallisesti ko. puhelimeen. ja tietysti prosessori 1GHz-->, ydinten määrällä ei väliä.

Itse olen katsonut Htc Sensationia ja SE xperia arc s.
    Htc maksaa 12e/24kk tai 288e+ liittymä siihen, koska Sonera ei myy erikseen puhelimia?
    Arc S Gigantissa 338e.

Molemmat n. vuoden vanhoja malleja.

Voitteko ehdotella joitakin muita tai kertoa kumpi olisi järkevämpi ostos?

E: Noniin zte sano sitten ittensä irti kokonaan, ei toimi enään ollenkaan tai lähtee päälle muttei näyttöön tule mitään.. (?) Näyttö ilmeisesti paskana..

2. Moekoetin

Tykkäykset:
    0
    samsung galaxy W on myös yksi hyvä vaihtoehto mutta näyttö on vain 3,7 tuumaa, mutta sekin on silti hyvä vaihtoehto

3. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Noista kaikista sensation paras.

Jaa tämä viestiketju