Android Auto

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
+358442747066
Pitäisi minusta toimia ongelmitta. Ettei nyt vaan se apk:sta asentamasi versio sekoita hommaa Android 10:n mukana tulleen kanssa?
Sepäse voisi olla.. Kuinkahan tilanteen saisi korjattua?

andy

Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
11168
Puhelinmalli
S20
Sepäse voisi olla.. Kuinkahan tilanteen saisi korjattua?
En oikein osaa neuvoa. apk:sta asennetun sovelluksen poistokin saattaa kadottaa järjestelmän mukana tulleita sovelluksen osia. Oletko kokeillut toisella kaapellilla? Joskus noissa usb-kaapeleissakin on sellaisia joilla AA ei toimi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
+358442747066
Nyt toimii! Piuhasta löytyi "vika". Autolaturinpiuha ei pelittänyt vaikka sillä pystyi iphone yhdistämään apple carplayhin. Nyt oma toimi siis sampan laturinpihalla.

TeroKoo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
14
Puhelinmalli
1+
Tuolla Google Assistantilla aiemman puhehaun korvaaminen on kyllä peräsimestä. Ennen pystyi antamaan kaikki navigointipyynnöt puhumalla ja nyt tämä ei ymmärrä kuin englantia ja suomalaisten katujen mongertaminen englanniksi on aika mahdotonta. Samoin Assistant yrittää lukea suomenkieliset viestit englanniksi, josta ei saa mitään tolkkua.
No, ehkä tuo Assistant joku vuosi vielä tulee Suomea ymmärtäväksi.

Pave

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
S10e
Onko täällä vinkkejä kun Android auton kautta kuuntelee esim. jollain radio sovelluksella musiikkia niin äänen taso / volyymi on selvästi hiljaisempi kuin esim. normaalia radiota tai saman sovelluksen kautta bluetoothin yli kuunnellessa?!?
Siis ihan kuin android auto jotenkin vaimentaisi ääntä tai sitten se on usb:n kautta tuleva ääni mitä vaimennetaan. Olen yrittänyt etsiä asetuksia puhelimesta tai auton "soittimesta" löytämättä kuitenkaan mitään...
Netistä löysin muillakin olleen samanlaista ongelmaa, mutta ei kaiketi toimivaa ratkaisua ole löytynyt.... tai ei ainakaan mikä minun kohdalla auttaisi.
Puhelimena Samsung S10e.... android 10 käyttiksellä ja autona Seat Leon... jossa "soittimena" MIB2 High...

t_makela

Puhelinaddikti
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1301
Puhelinmalli
Nexus 6P+Huawei Watch
Samaa olen huomannut omassa MB CLA:ssa. Jotenkin kapeampi ja hiljaisempi soundi, josta esim alaäänet tuntuvat puuttuvan. Perus radio/sd-kortti/BT kuulostaa paremmalta.

andy

Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
11168
Puhelinmalli
S20
Samaa olen huomannut omassa MB CLA:ssa. Jotenkin kapeampi ja hiljaisempi soundi, josta esim alaäänet tuntuvat puuttuvan. Perus radio/sd-kortti/BT kuulostaa paremmalta.
Jos musiikki fm-radiosta kuulostaa paremmalta kuin piuhalla Android Auton kautta, niin joko mb:ssä on ihan poikkeuksellisen hyvä radio tai sitten tuo AA-ongelma vaihtelee automerkeittäin. En ole ihan varma mutta muistelen että musan säädöt ainakin omassa autossa on säädettävissä lähteen mukaan. Ne kannattaa ainakin tsekata.

t_makela

Puhelinaddikti
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1301
Puhelinmalli
Nexus 6P+Huawei Watch
Jos musiikki fm-radiosta kuulostaa paremmalta kuin piuhalla Android Auton kautta, niin joko mb:ssä on ihan poikkeuksellisen hyvä radio tai sitten tuo AA-ongelma vaihtelee automerkeittäin. En ole ihan varma mutta muistelen että musan säädöt ainakin omassa autossa on säädettävissä lähteen mukaan. Ne kannattaa ainakin tsekata.
Muistaakseni äänten säädöt ovat yleiset eikä lähdekohtaiset. En pahemmin ole noita asetuksia jaksanut rukata kun ei ole ihmeelliset popit tuossa ja kuulostaa kaikista lähteistä ihan ok:lta, paitsi tuo AA. Jotenkin tuntuu tosi kapealta se ääni, ihan kuin olisi vain pari keskikaiutinta käytössä. No kesän jälkeen pitäisi tulla uutta pihaan, joten toivottavasti kuulostaa paremmalta. SD kortti on täynnä musaa niin ei ole niin iso ongelma.

Stüldt Håjt

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Mulla lakkasi Android auto toimimasta joskus kesäkuun alussa. Kun johdon laittaa kiinni, AA yrittää käynnistyä, mutta lopulta sammuu. Muita joilla samaa vikaa?

Kives

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Nokia 7 plus
Mulla lakkasi Android auto toimimasta joskus kesäkuun alussa. Kun johdon laittaa kiinni, AA yrittää käynnistyä, mutta lopulta sammuu. Muita joilla samaa vikaa?
Mulla oli just tämä.
Olin joskus aikoinani liittynyt Androidin Play Servicesin kanssa beta-ohjelmaan (en muista miksi?!?) ja viimeisin Play Servicen beta-päivitys rikkoi Android Auto yhteensopivuuden.
Poistuin beta-ohjelmasta Play Storessa, puhelin päivitti alkuperäiseen Play Serviceen ja AA alkoi toimimaan normaalisti.

Stüldt Håjt

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Kiitos hyvästä vinkistä! Olin itsekin mukana tuossa betassa. Poistuin ja nyt toimii taas!

Top Bottom