1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

AMK haku (opiskeluiden siirto/ulkomailta haku)

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja =Henkkis=®, 24/3/08.

1. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Elikkä tässä olisi kiinnostusta AMKhon hakea, mutta sitä ennen olisi tarkoitus lähteä vuodeksi australiaan haahuilemaan. Jos nyt yhteishaussa haen Tuotantotalouden koulutusohjelmaan, niin voinko sitä siirtää vuodella? Meinaan ainakin jos voi niin parantaa mahdollisuuksia päästä tonne kun on aikaa 2 kertaa hakea ellei nyt ekalla pääsekkään.

2. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Voit.
    Jos ja kun pääset sisään niin ilmoittaudut vain samantien poissaolevaksi, yleensä vuoden (tai kaksi) saa olla pois ilman erisyytä opiskeluaikana. Tuo sitten vain vie sen mahdollisuuden että välivuotta ei myöhemmin voi pitää ilman painavaa syytä.

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ok hyvä että voi siirtää.

Entä jos käykin niin hassusti että en pääsekkään viellä tänä vuonna, joten ei tarvitse siirtää opintoja. Mutta olen siellä australiassa ja haen normaalisti yhteushaussa AMK haku sivustolta, mutta kun olen toisella puolella maapalloa ja olen tulossa suomeen silloin kun koulu alkaa, miten pääsykokeiden käy, voiko ne suorittaa jotenkin internetissä tai suomen konsulaatissa tjmv?

4. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  5. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Ulkomuistista, voit suorittaa konsulaatissa. En tiedä millaisia perusteluja tai kikkailua tuo vaatii mutta ottamalla yhteyden ko. ammattikorkean hakutoimistoon homma selviää varmasti.

Jaa tämä viestiketju