Alkoholiostot, ostovinkit, tilaaminen netistä - ohjeet, ilmoitukset, vinkit, linkit ja keskustelu

Averell

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4591
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro Max
Saa nähdä miten äijän käy, onhan nuo kaksi aika isoa ja arvokastakin pulloa ostaa maisteltavaksi. Olis pitäny olla enemmin aikaa ja laittaa emäntä kuskiksi niin olis voinut maistella panimoravintolassa enemminkin noita.
88E9C6C5-50F9-4384-B86A-EC028F972B16.jpeg

Mr.Anderson

Paha ihminen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
6650
Puhelinmalli
iPhone 13 Mini
Ei ole sokerivero vaan alkoholivero.
Noni. Ei näkyny taulukko oikein.

Oluen vero: 38,05 senttiä senttilitralta etyylialkoholia
Siideri: 198,00 senttiä litralta valmista alkoholijuomaa

Jotain tälläistä aavistelin kun se ero on niin suuri. En ikävä kyllä juurikaan juo klonkkua tai siideriä niin jää "säästöt saamatta" :D

reynolds

𝕸𝖊𝖘 𝖖𝖚𝖊 𝖚𝖓 𝕮𝖑𝖚𝖇
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7405
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S21 Ultra
Pien Shopilla on varsin hyvä verkkokauppa josta saa jos jonkilasta erikoisempaakin pienpanimo-olutta.

Oletko tilannut tuolta ja jos olet niin kuinka toimi?

Olen tilannut beerdome.cz :sta muutamia kertoja ja aina jotain säätöä ja ongelmaa. Nytkin nyssäkkä on ollut teillä tietämättömillä pari viikkoa.

inffy

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
227
Puhelinmalli
13 Pro / S22U
Oletko tilannut tuolta ja jos olet niin kuinka toimi?

Olen tilannut beerdome.cz :sta muutamia kertoja ja aina jotain säätöä ja ongelmaa. Nytkin nyssäkkä on ollut teillä tietämättömillä pari viikkoa.
Kerran oon tilannut ja kaikki tuli mitä pitikin. Alle viikko meni että oli kotiovella.

Suomalaisethan tuota ylläpitää mutta lainsäädännön takia operoivat tuota verkkokauppaa Virosta.

reynolds

𝕸𝖊𝖘 𝖖𝖚𝖊 𝖚𝖓 𝕮𝖑𝖚𝖇
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7405
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S21 Ultra
Kerran oon tilannut ja kaikki tuli mitä pitikin. Alle viikko meni että oli kotiovella.

Suomalaisethan tuota ylläpitää mutta lainsäädännön takia operoivat tuota verkkokauppaa Virosta.
Joo, olen katellut tuon puljun tarjontaa ja kerran oli alennuskoodikin sinne, mutta en ole vielä tilannut. Pienellähän on kylmäkaappejakin monessa kaupassa, mutta niiden sisältöjen hinnat on aika rapeat.

inffy

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
227
Puhelinmalli
13 Pro / S22U
Joo, olen katellut tuon puljun tarjontaa ja kerran oli alennuskoodikin sinne, mutta en ole vielä tilannut. Pienellähän on kylmäkaappejakin monessa kaupassa, mutta niiden sisältöjen hinnat on aika rapeat.
Joo ja oma kauppa(ja taproom) helsingin keskustassa Ateneuminkujalla. Vielä vuosi sitten pyörottävät myös raflaanjossa niiden oma panimokin oli mutta korona ajoi tuon puolen konkkaan.

Jatkavat Brewing toimintaa kyllä kiertolaispanimona.

Harmittaa kun ei tuonne noiden festareille kerinnyt. Siellä olis ollut vaikka ja mitä herkkuja tarjolla.

karvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
2592
Puhelinmalli
8 Pro
Saa nähdä miten äijän käy, onhan nuo kaksi aika isoa ja arvokastakin pulloa ostaa maisteltavaksi. Olis pitäny olla enemmin aikaa ja laittaa emäntä kuskiksi niin olis voinut maistella panimoravintolassa enemminkin noita.
Katso liite 195998
Hailuotolaiset on hyviä, viime viikonloppuna tuli käytyä paikanpäällä ostoksilla ja mukaan tarttui 4 erilaista pottua. Juuri portteri lasissa, on kyllä erinomainen olut.

Top Bottom