1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty Alienware 14 (R3) pelikannettava

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan tabletteja ja tietokoneita', aloittaja dilledong, 20/8/14.

1. dilledong

dilledong

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Takuu:
    On 04/15
    Kuitti:
    Paypal
    Väri:
    Alieninharmaa ;)
    Kunto:
    Uudenveroinen
    Vaihto:
    Vaihdossa voi ehdottaa Lumia 2520, Surface 2, Surface Pro 2, iPAD Air cellular tms.
    Hintapyyntö:
    900
    Sijainti:
    Pori
    Toimitustavat:
    Nouto tai postilla ostajan piikkiin
    Laitan tänne ikään kuin ennakkoon, päivitän säiettä tilanteen mukaan. Tämän on lupautunut eräs jantteri ostamaan jo, mutta olen asian suhteen HYVIN skeptinen joten siksi tämä nyt tänne etukäteen. Tuo asia selviää viimeistään perjantaina 22.8. Kuvat alla on otettu 19.8.2014.

Toukokuussa ostettu Alienware. Kunto uudenveroinen. UK-näppiksellä. Puhdas Windows-asennus tehty juuri sekä winkun päivitysrumba ajettu kertaalleen.

Ostettu Englannista eCOMPUTERS LTD:ltä, paypalkuitti löytyy. Takuuta huhtikuulle 2015 saakka. Takuu siirretään eComputersilta uudelle omistajalle Dellin sivujen kautta. Eli toisin sanoen ihan virallisesti. Siirtoa ei ole tehty minulle koskaan koska kukaan ei tätä ostaessa minulle mainostanut. :D

Mukana siis kone ja laturi.

Speksiä:

- Core i7 4700MQ neliydinprossu

- 8GB DDR3 1600MHz muistia

- 1Tb 5400rpm kovo + 80Gb eSATA SSD cahcena

- Nvidia GF 750M 2Gb GDDR5 näytönohjain

- 1920x1080 matta IPS-näyttö

- DVD-RW/Bluray read slot-in asema

- Webkamera

- Muistikortinlukija

- Yyberhienot ohjelmoitavat valot (näppis, sivut, kansi, touchpad)

- Win 8.1 Pro

Tiedustelut yv:llä.

Jaa tämä viestiketju