1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Akunsäästövinkkejä x460??

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja kraisan3, 8/4/05.

1. kraisan3

Tykkäykset:
    0
    Kun nyt on todettu ettei akku kestä mitään, miten saisi kestämään mahdollisimman kauan?

-kontrastit pienelle?
    -pimpelipom soittoääni?
    -taustakuva mahdollisimman ankea?

Onko muuten akulle haitaksi jos pitää sitä aina kotona ollessaan latauksessa ettei tyhjenisi sitten liikkeellä ollessa?

Entäs, piteneekö aika jos sammuttaa puhelimen vai kuluuko akku samalla tavalla? - Ajattelin lähinnä esim. mökkiolosuhteissa jos ei ole sähköä saatavilla..

Surkeita kerrassaan nuo akut!

2. Mrgentle

Tykkäykset:
    0
    Mun mielipide on edelleen se, että akun PITÄÄ kestää. Kestänee varmaan pidempään jos pidät esim. yöt kiinni..mutta mä en ainakaan ala semmoseen, jos se ei kestä niin vaihdan sen Nokiaan. Mähän ostin ko. luurin ja vein sen viikon jälkeen takasin kun ei kestänyt akku vuorokautta pidempää luotettavasti - eihän sellasella puhelimella kukaan tee mitään! Ko. puhelimessa ei todellakaan ole mitään niin ihmeellisiä ominaisuuksia että se korvaisi akun kestämättömyyden.

Vie takaisin liikkeeseen, ja sitäkautta huoltoon. Se edesauttaa sitä, ettei meille myytäisi täyttä paskaa. Rasitetaan nyt edes huollon resursseja mahdollisimman paljon. Onhan se ihan selvää, että puhelimessa on selkeä vika jos kaikki täälä narisee kun ei akku kestä paskaakaan.

3. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Turha sitä huollolle on itkeä jos akku ei kestä. Enemmin auttaa kun asiasta reklamoi valmistajalla. Eiköhän nuo huollot ole jo muutenkin ihan tarpeeksi "rasitettuja" Eikös tuo ole jo aika moneen kertaan todettu että Samsungeissa akut eivät kestä.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    todetaan nyt tännekkin että ei ne muilla sen enempää kestä kuin sampalla.

x450:ssä 3-4 päivää..d500 sama, e700 sama, T100 ~5-6 päivää.

nokialla, SE:llä ja sharpilla ollut aivan samat toiminta ajat mulla...must tuntuu että on tuos x460:ssä joku viallinen akkuerä kun just siitä valitetaan ja sen perusteella sampoissa ei sit muka kestä akut.

jos ostaa nokian 4k värinäytöllisen, niin uskoisin sen vievän vähemmän virtaa kuin 65k värisen näytön+ulkonäytön omaavassa puhelimessa.

ja yleensä se menee niin et mitä isompi näyttö, parempi kamera, parempi softa, sitä enemmän virtaa kuluu ja valmiusajat huonoja....mutta koska näiden uusien halpis samppojen akkuja on haukuttu joista mulla ei oo kokemusta mut noista muista kylläkin niin uskoisin olevan viallinen erä, enkä yleistäis et samppojen akut ovat huonompia kuin muiden.

Jaa tämä viestiketju