1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ajurit Ericssonin Mp3 soittimen telakkaan?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jalamari, 5/3/03.

1. Jalamari

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs mistä ajurit MP3 soittimen telakkaan Windows Xp:seen?!?!?

2. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oon kuullut että niitä ei ole! Ei ole SonyEricsson sellaisia tehnyt, tämä selvis ku meinasin itsekin ostaa moisen laitteen jokunen kuukausi taaksepäin.

P.S. Kyllä sut kuullaan ilman tekstin suurentelujakin... :eek:)

3. KLF

Tykkäykset:
    0
    En ole päässyt tutustumaan kyseiseen laitteeseen vielä mutta jos se käyttää tavallisia kameran muistikortteja, on näppärin temppu hankkia vaikkapa usb-väyläinen korttilukija. XP tunnistaa vakiomalliset lukijat todennäköisesti automaattisesti, näin ainakin CF-korteilla/lukijoilla.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    MMC kortti, ja jo nopeuden takia kannataa hankkia jokin muu kuin mukanatullut lukija.

5. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Katsoppa sen vehkeen valmistajan sivuilta(en ikävä kyllä muista valmistajan nimeä enää). Sielä oli versio joka oli joillain toiminut. Itselläni oli sama ongelma tuossa jokin aika sitten ja kokeilin tuota mutta ei pelannut. Jossain oli juttua että jotkut olivat saaneet toimimaan.

6. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Mee hakemaan Stockan radio-osastolta MMC kortin lukija, maksoikohan 19e vai 29e en muista mutta itse ostin sellasen ja toimii hyvin ja nopeasti, palikka suoraan USB:hen tai välijohdolla joka tuli mukana, aivan unelma - Hae samalla uudet Sennheiserin mx500 nappikuulokkeet soittimeen - ääni puhuu puolestaan!

7. bowwow

Tykkäykset:
    0
  8. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Testasin itsekin ajurit jaa muut viritykset XP:tä varten mutta ei ainakaan mulla toiminut - aiheutti vaan hämmikiä ja päädyinkin ostamaan uuden USB luku/kirjoitus laitteen

9. bowwow

Tykkäykset:
    0
    Mitä sitten tarkalleen ottaen tapahtui, kun olit asentanut ajurit, kytkenyt systeemin kiinni ja käynnistit koneen? Minulla ilman Pnperasea tuli sininen ruutu bootissa ja sen jälkeen kone boottasi itsensä uudestaan. Kun asensin Pnperasen, kone boottasi normaalisti, sen jälkeen ruudulle tuli "New hardware found" ja kun pistin hakemiston, johon beta-ajurin olin purkanut, Windows Exploreriin ilmestyi Removable disk G:\-asemaksi. Sen jälkeen laite toimi, huonona puolena tosin se, ettei asemassa itsessään ole merkkivaloa, joka ilmaisisi, milloin muistikortille kirjoitetaan. Susikasissahan ruudulle tuli minikokoinen ikkuna, jossa oli punavihreänä vilkkuva muistikortin kuva, mutta kyseinen ohjelma ei selvästikään toimi XP:ssä edes pistämällä compatibility modeksi Win98:n. Hieman hankalaa siinä mielessä, että 128-megaisen muistikortin kirjoittaminen täyteen kestää kauan kirjoitinporttiasemalla ja pitää vain arvailla, milloin se on saanut homman valmiiksi.

10. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Joo, sinistä ruutua tuli useinkin mutta toimimaan en laitetta saanut koskaan, ei haittaa ja onhan aika ajanut jo kirjoitinporttiin liitettävin luku/kirjoitus laitteiden ohi ja niinpä ostin sen USB porttiin liitettävän laitteen jo nopeudenkin takia eikä hinta ollut ongelma - 20e.

Jaa tämä viestiketju