1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Agile Messenger PTT kysymyksiä

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Puonti, 31/10/04.

1. Puonti

Tykkäykset:
    0
    Käyttääkö täällä kukaan Agile Messenger 3:sta? ( http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html ) Olisi muutama kysymys softasta (käyttöjärjestelmällä / puhelimen mallilla ei varmasti ole pahemmin väliä tässä tapauksessa):

1) Jos lähetän PTT viestin tavalliselle desktop käyttäjälle (esim. ICQ:n kautta), mitä hän näkee / kuulee?

2) Voiko PTT viestejä lähettää "offline" kontakteille?

3) Voiko vastaanotettuja PTT viestejä kuunnella useampaan kertaan? (esim. "re-play previous PTT message from user")

4) Arviolta kuinka monta kilotavua PTT vie per sekunnin ääniviesti?

Kiitos!

2. Andreas

Tykkäykset:
    0
    1) ikkunaan tulee viesti, jossa linkki josta ääniviestin voi ladata ja kuunnella PC:llä.

2) en tiedä

3) siinä viesti-ikkunassa se linkki kököttää aikansa, jos suljet ikkunan eikä avatessa näy edelliset viestit, ei näy se ptt -viestikään.

4) empä ole katsonut mitä tuo vie...

3. Puonti

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset tiedoista!

Vielä jos joku osaisi sanoa jotain noista datamääristä per sekunti..

4. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    koita niin tiedät, mut voi sanoa omasta kokemuksesta että yllättävän edukkaaksi tulee vaikkei jaksakaan näpytellä vaan käyttää pushtotalk toimintoa tai kuvien kanssa räpeltää

5. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Möö

olen itse alkanut käyttää tätä ptt ominaisuutta agilessa ja tarkkaa kilomäärää minäkään en osa sanoa mutta esmes reilun 10kpl:n ääniviestin jälkeen ja lisänä vielä jokunen kuva/tekstipätkä kiloja oli mennyt jotain 200 eli ei se kallista ole etenkin jos ottaa itselleen jonkun kk-maksullisen gerpsiliittymän

juu ja sen minkä olen itse kokenut että et voi lähettää offline porukalle ptt-mesee

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mitä mittaria katselit?
    No ei tietenkään.

7. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kannattaa vilasta myös luurin omaa laskuria, syystä tai toisesta niissä voi olla huima ero.

9. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    moi

on eroa juu, mutta ei kovin paljoa. itse toki surffailen kans samalla joten kyllä sitä ero tulee noitten laskurien välille. mutta ne kerrat kun olen alussa seurannut niin ei se kovin dramaattinen se ero ole

Jaa tämä viestiketju