1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Agile Messenger ongelma! "uusi sellainen" :)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja BairiX, 20/4/06.

1. BairiX

Tykkäykset:
    0
    Jeeps!

Elikkä onko kyseisessä ohjelmassa mahdollista vastaanottaa lähettäjältä esim. kuva tiedosto joka on *.jpg muodossa? Vai voiko vain lähettää? Puhelimeni on Nokia 6680.

2. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Itse muistaakseni lähetin joskus kuvan 6630:stani kaverille joka oli pöytäkoneella.

3. Aki78

Tykkäykset:
    0
    mielestäni toimii kuvan lähetys puhelin->pc tai puhelin->puhelin mutta ei pc->puhelin.. sellaisessa kun turboMsn toimii käsittääkseni minkä vaan tiedoston lähetys puhelin->pc->puhelin

niin ja agilella kun kuvan lähettää pclle niin sehän ei suoraan mene koneelle vaan jonnekkin serverille josta sen voi katsoa.. näin ainakin ennen

4. BairiX

Tykkäykset:
    0
    juu kyllä lähetys toimii mutta onnistuuko se että jos PC:ltä lähettää kuvan mun luuriin niin saanko sen jotenkin otettua kun tällä hetkellä kun oon sitä testaillut niin minulle ei tule edes mitään ilmoitusta siitä että kaverini olis lähettämässä kuvaa...

5. BairiX

Tykkäykset:
    0

6. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Vaatisi varmaan jonkun agile pluginin tietokoneen messengeriin et toimis.

7. BairiX

Tykkäykset:
    0
    Menee nyt vähä sivuun mutta en viitsinyt uutta topikkia tehrä.
    Onkos kellään tietoa että mistä mahtas löytyä ilmasex toi turbo msn "kokoversio" ettei ois vaan toi harjotottelu?

8. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Perus"ongelma" on siinä, että kun Agilella lähettää kuvia ja ääniä niin vastaanottaja saakin itse asiassa linkin Aglen serverille eli mese tallentaa kuvan tai äänen ensin Agilen serverille ja sitten lähettää linkin vastaanottajalle.

Jos PC-käyttäjä laittaa kuvan nettiin ja lähettää linkin niin sitten toimii. Hankalaa, myönnän.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No ei se mitään, Agilestakin olisi ollut useampikin vanhaketju jossa olisi ketjun aiheesta keskustella.

Josta tuli mieleen mitä tarkoitat ostikossa tekstillä "Uusi sellainen"? vai oliko viestit tarkoitettukkin vanhan ketjun jatkoksi :)

Olisko tuosta apua Googlella aika näppärästi löyty. Handango tai Paypall maksuvaihtoehtoja.

10. BairiX

Tykkäykset:
    0
    niin mut ne ei taida olla ilmasia jos on maksu vaihto ehdot ;)

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tuota taitaa olla ihan virallinen sivusto ja ohjelma on todellakin maksullinen, joten ei sitä silloin ilman saa :) jollei joku sitä puolestasi maksa.

Ware versiota en oleta sinun kyselevän.

Jaa tämä viestiketju