1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

adapter kiittää ja kumartaa

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Anonymous, 29/11/04.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hei!

On tullut minun aikani kiittää yhteisistä hetkistä täällä matkapuhelinfoorumilla. Poistan tunnukseni ja samalla lopetan moderaattorin tehtävät.

Jos en kertoisi syytä, niin sitä kuitenkin varmasti arvailtaisiin. Syitä on useampi. Haluan keskittyä nyt ennen kaikkea työhöni ja olla täysillä rakentamassa Suomen parasta ja suurinta matkapuhelinketjua.
    En ole ollut myöskään tyytyväinen linjaan, että erään operaattorin edustaja saa täällä vapaasti mainostaa tuotteitaan ja levittää omaa ilosanomaansa profeetan lailla. Asiallinen mainostaminen on aina hyväksyttävää, mutta johonkin se raja on vedettävä. Ylläpito on ollut tässä asiassa kanssani eri mieltä ja hyväksynyt mainonnan. Lisäksi tämän erään henkilön kommentit minua kohtaan ovat olleet pääsääntöisesti vinoilua, pään aukomista jne. Moderaattorin asemassa en ole juurikaan voinut antaa tulla samalla mitalla takaisin. Ymmärrettävistä syistä en ole saanut ajatuksilleni muilta käyttäjiltä tukea, sillä kyseinen operaattori on Suomen GSM markkinoiden vapahtaja. Tiedän, että olen ottanut asian aivan turhan henkilökohtaisesti, mutta sellainen minä olen. Operaattorit-osio on ollut minulle kaikkein rakkain ja olen viettänyt sen parissa monia tunteja viikossa.

Moderaattorin tehtäviäkin on tullut laiminlyötyä. En ole kerennyt olla täällä niin paljon kuin olisi ehkä pitänyt ja käytökseni on joskus ollut moderaattorille sopimatonta. Nyt minulle jää kuitenkin enemmän aikaa rakkaimmille asioilleni: työlle, parisuhteelle ja matkailulle.

Haluan kiittää kaikkia niitä mukavia kirjoittajia, joiden kanssa täällä ollaan pyöritty ensimmäisestä foorumista lähtien. Hyvää ja lämminhenkistä joulun odotusta.

T: Petri

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Hyvää jatkoa ja hauskaa joulun odotusta myös sinulle. Asiantunteva kirjoittaja lopettaa kirjoittelun, mikä on aina sääli, mutta päätöstä kunnioitetaan. Kenenkähän kanssa tässä nyt saa kuittailla jatkossa... :)

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Valitettava asia, kun kuitenkin hyvä moderaattori oot ollu. Hyviä jatkoja kuitenkin sinne suuntaan :)

4. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Nyyh. Tulee ikävä, kun mode lopettaa. Kuitenkin kaksi vuotta jaksanut pitää meitä kurissa..

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllähän adapter on ollut jo aiemmilla foorumin versioilla mukana, eikä pelkästään tällä viimeisimmällä. Pitkän linjan mies.

6. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Jaahas, ikävähän se on aina menettää hyviä modeja..:/ Hyviä jatkoja vain adapterille:)

7. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ikävä menettää "työtoveri" näin. Onhan sitä itselläkin ollut mietteitä lopetta mutta joskus mukava palaute piristää mukavasti fiiliksiä. Toivottavasti kuitenkin hyvillä mielin Adapterkin voi lopettaa hommat.

Kiitän ja kumarran foorumin ylläpidosta ja huolehtimisesta.
    Katkaise jalka tai pari.

8. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyvää jatkoa sinulle, hyvin olet hoitanut hommat kokonaisuudessa ja mukavan asiantuntevilla ja persoonallisillakin viesteillä olet monesti foorumia värittänyt.

9. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Saanko kysyä, miksi? En usko olevani ainoa joka toivoo Sinun pysyvän kuvioissa muuten mukana.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hyvää jatkoa sinne Tapiolaan. Nyt voit rekisteröityä toisella nimellä ja aloittaa puhtaalta pöydältä henkilökohtaisen sotasi vihaamaasi operaattoria vastaan;)

On kai itsestäänselvyys,että arivi perii paikkasi,sikäli mikäli itse haluaa.

11. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Jatkot Petrille.

Toivon että näemme sinut vielä (foorumilla & irl)

Uskon että sinun tulee vielä ikävä foorumia ja palaat takaisin, ja se on hyvä asia se :)

12. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kai sitä kysyä saa vaikka adapter tuolla ensimmäisessä viestissä asian selvittää, ettei sitä kysyttäisi ;)

Hyvät jatkot adapter!

13. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jatkot täältäkin.

Hmm, jos en muista aivan väärin, niin ensimmäinen postaukseni edelliselle foorumille oli adapterin aloittamaan topickiin. Sekin aihe oli sitten poistunut kokonaan seuraavana päivänä, kun oli kai turhan asiaton:)

14. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitämme kaikesta, pyydämme kaikkea anteeksi ja toivomme kaikkea hyvää jatkossa. :) Kunhan nyt alkuun muistat viettää hyvän joulun, silloin ei saa keskittyä liikaa töihin..

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hyvät jatkot ja kiitti miitistä :) Harmi, kun ne isoimmat oli sun kontolla, joten taitaa nekin nyt jäädä tulevaisuudessa pitämättä?

16. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Olen täysin samaa mieltä kanssasi tästä asiasta. Lopettaisin myös itse foorumilla, mutta tällaista vähän kirjoittavaa ei kukaan jäisi kaipaamaan, eikä lopettamisesta olisi siten minun osaltani mitään hyötyä.

Ikävää, että emme enää saa lukea asiantuntevia viestejäsi. Hyvää jatkoa kuitenkin toivotan sinulle!

17. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Itse olen pitänyt vaan hyvänä että joku oikoo noita vääristettyjä asioita täällä, vaikkakin välillä on ihan mainostakin ilmassa. Ja mitä tohon "haukkumiseen" tulee nii se on kyllä lähes yksin ollut adapterin juttuja..

18. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyvää jatkoa vain adapterille.

Vaikka en täältä ketään henkilökohtaisesti tunnekkaan niin aina harmi kun pitkäaikainen foorumilainen lopettaa.

19. lirva

Tykkäykset:
    0
    Mukavia jatkoja minunkin puolesta!

20. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Joo ei tunnusta kannata poistaa, jos joskus haluaa tehdä näyttävän paluun tai tulee joskus tylsä hetki töissä niin silloin on hyvä tulla vaikka matkapuhelinfoorumiin kirjoittamaan kaikenlaista epämääräistä.

Jaa tämä viestiketju