1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Activesync over BT Quiz! ...taas bluetoothia...

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Hattori Hanzo, 27/3/04.

1. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Ei ainakaan haulla löytyny joten tehdäänpä uus treadi.

Yritin saada iPAQia synkkaamaan bluetoothin yli kannettavaan mut ei vaan onnistu.
    Käytin ohjeena seuraavaa --> http://www.logodesignworks.com/iPAQ-activesync-bluetooth-synchronization.htm

Siellä neuvotaan bluetooth asetuksista valitsemaan portti 9 mut en saa edes valittua ko. porttia.
    Jos jollain olis neuvoa heittää niin olis hieno homma!!

2. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Eikö kukaan synkkaa iPAQia bluetoothin yli?? Höh!

3. SC

Tykkäykset:
    0
    Minulla on käytössä Bluetoothilla COM5, se on valittuna Active syncistä ja hyvin synkkaa. Tosin telakalla synkkaamisesta on vähemmän vaivaa ja lataantuu siinä samalla. Valittava sarjaportti riippuu koneesi BT-softan asetuksista.

4. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla homma toimi ensiyrittämällä näin:

Ensin Activesyncin asetuksissa valitsin File -> Connection settings -> ja sieltä Allow serial cable or infrared connection to this port, valitsin COM4, joka on Bluetooth-sovittimeni asetuksissa määritetty BT Serial Port -profiilille.

Sen jälkeen Bluetooth-palikan asetuksista (Widcommin ajurit ja softa) valitsin, että Bluetooth Serial Port -> Search for new devices ja sieltä HP Ipaq.

Tämän jälkeen hyväksyin yhteydenoton HP Ipaqissa ja yhteys toimi. Hetken päästä Activesync aktivoi yhteyden muodostumisen merkiksi ja loin uuden "kumppanuuden" (Partnership) synkkausasetuksineen.

t. tero

5. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulle on vähemmän vaivaa Bluetoothilla synkkauksesta kuin siitä, että raahaisin Ipaqin USB-telakkaa joka paikassa mukanani, tai edes kodin ja työpaikan välillä.

t. tero

Jaa tämä viestiketju