1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

active sync ja mailit

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja zipp, 16/4/05.

1. zipp

Tykkäykset:
    0
    Mikähän on oikea tapa lopettaa Active Sync? Itse olen aina vain napannut kaapelin irti puhelimesta. Sen jälkeen sähköposti pitää aina määritellä uudestaan, kun puhelin sanoo jotain "You are currently syncing your mail with active sync"

No ei siinä mitään helpostihan sen määrittelee kunnes se viimeiseksi sanoo englanniksi jotain tyyliin "Olet vaihtanut sähköpostiasetuksia haluatko tuhota entiset viestit" ja voi onnetonta, kun kahdesti tuohon olen vastannut "Yes"

Siis joku oikea tapa täytyy olla lopettaa se synkkaus, että mailien tulo jatkuu GPRS:n kauttaa normaalisti, mutta miten se tapahtuu?

Sitten toinen juttu. Onko puhelin tosiaan niin hölmö, että siinä ei ole alt+tab tyylistä ohjelman vaihtojuttua kuten Windowsissa ja joissain ohjelmissa ei edes ole mitään quit komentoa, joten ne jäävät päälle "ikuisiksi ajoiksi" Saahan ne sammutettua ja vaihdettua jollain taskmanagerilla, mutta on taas hankalaa ja tietenkin sammuttaa väärän ohjelman.

Onko tuohonkaan mitään yksinkertaisempaa ratkaisua? Luulisi oletukena kaikissa ohjelmissa olevan quit komento, mutta ei.

Vai onko taas jotain perustietoa hukassa jota en ymmärrä. Kiitos.

Jaa tämä viestiketju