1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ACN - MMS asetukset Z600??

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Mirtzi, 21/7/04.

1. Mirtzi

Tykkäykset:
    0
    Moro!

Sellane ongelma olis, että jos joku vois auttaa joka paremmin tietää... Mulla on ACN (ihan hyvin muuten pelittää...) ja haluaisin ny saada MMS-asetukset toimimaan... Oon yrittäny tilata niitä tekstarilla, mutta en ole ikinä niitä saanu?! Ja GPRS toimii (WAP vissiin siinä samalla) mutta nuo MMS asetukset ovat hukassa... ilmoittaa vaan tietoliikennevirhettä, yllättäen... Tää on ihan uus luuri ja mun eka Ericsson, joten oon vähän pihalla... Voiskos joku auttaa??? =)

2. Veikka

Veikka

Tykkäykset:
    3
    Isoilla kirjaimilla:
    MMS SONYERICSSON Z600
    numeroon 18107

Siis SONYERICSSON yhteenkirjoitettuna.
    Eikö toimi vieläkään?

3. Mirtzi

Tykkäykset:
    0
    Juuri koitin silläkin, ja ainakaan mitään viestiä asetuksista ei tullut... :( Oon ihan sekasin noitten GPRS ja MMS asetusten kanssa... Kuuluuko olla kaksi eri profiilia? Mistä puhelin tietää mitä käyttää... Auttakaa pliis?!

4. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jep, gprs-datastahan laskutetaan erikseen kun taas mms-viestissä gprs-data on "ilmaista", eli sisältyy mms-viestin hintaan.

On siellä asetuksissa kerrottu, turhaan sillä päätä vaivaat. Reboot? Jossei auta niin onhan sinulla oma IE lähellä / ACN aspa.

Jaa tämä viestiketju