1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Acer liquid vs Samsung hd i8910

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Samkoon, 19/5/10.

1. Samkoon

Tykkäykset:
    0
    Eli nyt olisi aika vaihtaa tuo vanha nokia n95 uuteen kosketusnäyttöpuhelimeen. Acer liquidia olen katsellut jo jonkun aikaa ja sen olinkin alunperin aikeissa ostaakkin ominaisuuksiinsa halvan hinnan takia. Nyt tarjoitui mahdollisuus ostaa käytännössä samaan hintaa tuollainen samsung hd i8910.

Android on kiinnostanut jo pitemmän aikaa ja siitä tuo acer saakin jo ison plussan. Samppa taas pesee aika hyvin kamerallaan acerin, niinkuin myös varmaan näytön tarkkuudella.

Sitten tarvitsisin vähän apua noita molempia käyttäneiltä, tai edes toiselta. Eli mietityttää, että kumpi on noista "nopeampi" vai onko kummassakaan puhelimessa hitauden tuntua. Entä miten noissa pelittää nettiselain ja kummassa parempi. Entä yleinen käytettävyys. En ole tuollaista samsungia pitempää aikaa ikinä kokeillut, niin en ole oikeen päässyt kärrylle siitä, että tuleeko tuon käyttöjärjestelmän kanssa harmaita hiuksia, vai onko se helppo ja yksinkertainen käyttää.
    Sitten vielä voi kertoa ihan jotain yleistä siitä, että minkä takia kannattaisi toinen noista puhelimista valita.

Kiitos jo etukäteen.

2. websurffari

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Käsittääkseni liquidissa on korkeampi resoluutio kuin samsungissa. Eli se on myös tarkempi. Itsellä on liquid. Liquidista löytyy 1ghz snapdragon prosessori, joka on tosin alikellotettu 768mhz. Mutta sen saa virittelemällä ylikellotettua takaisin. Android tuntuu todella nopealta, varsinkin kun asentelee custom romeja yms. Veikkaan, että androidin selain on parempi kuin samsungin. Ja android on nopeasti kasvava käyttis ja ohjelmia löytyy varmaan ihan eri tavalla kuin samsungiin. Androidin sovelluskauppa on toiseksi suurin heti applen jälkeen. Itse sanoisin, että ota liquid ihan tehojen, näytön, sovellusten ja androidin takia. Itsellä oli ennen liquidia nokia ja olen jo päättänyt että androidista en tule koskaan luopumaan. Ainut liquidin heikkous on ehkä kamera, mutta kyllä sillä minusta ihan hyvää jälkeä saa aikaan. Siinä vähän minun näkökulmia.

3. Miica76

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge+

Jaa tämä viestiketju