1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Acer Iconia tab A100 7" asetukset ja toiminnot

Keskustelu osiossa 'Tabletit', aloittaja 45996, 20/9/11.

1. 45996 Vieras

Ostin muutama päivä sitten uuden Acer Iconia A100 7 "tabletin. Ohjeet siinä on englanninkieliset, vaikka itse laitteessa on myös suomi asetuskielenä. En löytänyt ohjeesta, miten poistetaan aukiolevat ohjelmat. Minulla on myös Samsung Galaxy 10.1" tabletti (sama käyttöjärjestelmä Android 3.2 ja samanlaiset valikot), jossa on alalaidassa nuoli jolla saa näkyviin Tehtävähallinnan, josta lopetetaan nuo ohjelmat. Minulla oli myös Samsung Galaxy 7" tabletti, jossa oli Tehtävähallinnassa tämä toiminto. Sovellusten logot osaan jo siirtää Acer Iconia tabletilla etusivulle kohdasta Sovellukset ja painamalla suosikkilogoa ja rahaamalla se alareunaan ilmestyvään etunäytön kuvakkeeseen. Olen poistanut aukiolevia ohjelmia Selaimen yläreunassa olevista risteistä, mutta haluaisin tehdä sen myös etunäytöllä mutta Miten, sitä en tiedä.

2. 45996 Vieras

Tämä ylläoleva viestini oli aluksi toisen osion alla, mutta siirsin Matkapuhelin-osiosta sen tänne, koska haen Android-sovellusta, joka auttaisi sulkemaan Acer Iconia A100 tabletista Tehtävänhallinnasta vanhat aukiolevat sivut eli ikkunat työpöydällä (etunäyttö). Tällä hetkellä en löydä Tehtävänhallintaa Acer tabletissa jota haen, missähän paikkaa se sijaitsee laitteessa.

Jaa tämä viestiketju