Aamupala

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2476
Puhelinmalli
S7
Ennen on sirdalud mulla alkanut väsyttämään ihan huolella mutta nyt ei ihme kyllä. Tosin noi on 2mg ne edelliset tais olla 4mg.
Olen pari kertaa koittanut päivällä ottaa ja ei tuu mistään mitään enää sen jälkeen. Yötä vasten kun ottaa, niin väsyttää ja kauheet painajaiset, mutta ei mitään helpotusta itse vaivaan. :rolleyes:

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2091
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Olen pari kertaa koittanut päivällä ottaa ja ei tuu mistään mitään enää sen jälkeen. Yötä vasten kun ottaa, niin väsyttää ja kauheet painajaiset, mutta ei mitään helpotusta itse vaivaan. :rolleyes:
Oon kuulllut muiltakin että ihme unia ovat nähneet. Onneksi ei itsellä ole noita oireita. Ei tuo tosiaan mikään pika parannus ole ikinä ollut mutta otetaan nyt kun määrättiin.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2408
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Itellä tuon Sirdaludin jälkeen en nää mitään unta, nukahan hetkessä ku meen sänkyyn ja sen jälkeen ku avaan silmät, soi herätyskello. Kyllä on ihanaa ku saa nukkua ilman turhia väliherätyksiä. :D

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
477
Puhelinmalli
OP3T | Nokia 8 (työ)
Kaksi paahtoleipää. Päälle voita, juustoa, hiiliteräspannulla paistettu häränsilmämuna, kuivakinkkua ja lihahyytelöä. Jotenkin toi hiiliteräspannu vaan tekee munista parempia.
Ja koska laihis ja edellinen ruoka eilinen lounas, niin omasta mielestä leivät hipoivat täydellisyyttä.
Lisäksi kahvia ja tuoremehu.
Kuva ei ehtinyt, koska hävisivät heti tuulensuojaan.

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
8002
Puhelinmalli
Nexus 6P
Kaksi paahtoleipää. Päälle voita, juustoa, hiiliteräspannulla paistettu häränsilmämuna, kuivakinkkua ja lihahyytelöä. Jotenkin toi hiiliteräspannu vaan tekee munista parempia.
Ja koska laihis ja edellinen ruoka eilinen lounas, niin omasta mielestä leivät hipoivat täydellisyyttä.
Lisäksi kahvia ja tuoremehu.
Kuva ei ehtinyt, koska hävisivät heti tuulensuojaan.
Mikä on häränsilmämuna?

Top Bottom