1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

A925 ei löydä verkkoa

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja MaTiAz, 5/9/05.

1. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs mulla on tämmönen Motorolan A925 nyt käytössä, mutta ongelma on se, ettei puhelin löydä verkkoa. Porvoossa ei taida olla vielä 3G:tä joten eikö puhelimen pitäis käyttää normaalia GSM-verkkoa? Liittymänä on Sonera.

Entäs mistäs voisin tarkistaa onko puhelin sim-lukittu? Kun tää valittaa invalid USIM kun pistän oman Soneran simmini sisään, eikä viittisi oikein maksaa sitä 10e siitä USIMistä jos se ei toimikaan.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Ei se SIM:stä voi johtua koska mulla toimi hyvin Saunalahden ja DNA:n simillä. Veikkaan että luuri on operaattorilukittu. Mulla toimi 3G ja GSM verkko ongelmitta.

3. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu-u. Mutta tossa generic firmiksen readmessa sanotaan et pitää aktivoida RadioCommilla ne GSM-taajuudet. Jospa sit alkais toimia...
    Toimiiko sulla ilman USIMiä?

4. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Toimi ilman USIMiä, koska eihän sauniksella tietääkseni ole mitään erillistä USIMiä ;) Aktivointi asiaan en ota kantaa.

5. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu en ollut pyytänytkään ;) Oliko sulla 3:n softa vai se generic?

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Tietääkseni 3:n. Ainakin käynnistäessa tuli iso 3 näytölle joten eiköhän se ole se :)

7. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jep jep... Pitää sit varmaan ostaa semmonen lukonpurkukoodi, tai sitte koittaa kikkailla se PST:llä pois ;)

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ainakin saksalaiset operaattorit näyttäisivät lukitsevan USIMmin, vaikka tavallisella saa toimimaan 2G:n... olen törmännyt tähän muutaman kapulan kanssa

9. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm, tietääkö kukaan missä tän sim-lukon sais purettua suht edullisesti? Eipä netistä löydä niin hirveesti edullisia, halvin on 20 dollaria...

10. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm, nyt tää Motorola ei suostu buuttaamaan kun on soneran simmi sisällä :D Tai siis välillä käynnistyy välillä ei...

Jaa tämä viestiketju