1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

A800:sta ja E100:sta

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Anonymous, 11/5/04.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kiitos Mäksän en olekaan vakuuttunut Motorolan v500:sta. Eikä se niin mageelta näyttänytkään IRL kun kävin ikkunaostoksilla =)

Kuitenkin kävin yhdessä pienessä liikkeessä, jossa kauppias tarjoili A800 200 euroon (Gigantissa vielä vähän halvempi). En löytänyt haulla yhtään nimikkoketjua A800, joten ne jotka tietävät kännykästä jotain voisivat kertoa hyvät ja huonot puolet. Sampsan kotisivuilta olen käynyt katsomassa speksit, mutta te varmaan osaatte kertoa yleisesti onko puhelin kannattava ostos.

Toisaalta E100 houkuttelee vieläkin pahemmin. Ainoa ongelma tämän ostamiseen on vähän liian korkea hinta. Jos olisi edes puhelinkioskissa 250e luokkaa niin ei tarvitsisi miettiä kahta kertaa.

Kysynkin nyt vielä lopuksi että kannattaako minun odotella E100 hinnan tippumista vai ostaa A800 heti? Puhelimella en sinänsä tee mitään muuta kuin soita ja tekstaa.

2. juggis

Tykkäykset:
    0
    minä ainakin ostin oman e100:sen huuto.netistä niin puhelin toimii hyvin ja takuuta tuli reilusti ja sain jopa vähän yli 200 € =)...ja todella hyvä puhelin on ollu!! kannattaa ostaa!

3. LAreee

Tykkäykset:
    0
    mulla itteltäni löytyy a800 ja todella tyytyväine oon ollu. peruskäytössä toimii hyvin ja bugeja ei oo löytyny. hyvnä puolina o koko ja läppämalli.

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    itselläni on myös A800, ja todella tyytyväinen olen ollu. Vaihto nokia 6610:sta tähän ei ole kaduttanut kertaakaan .. Mielestäni tosi hyvä perusluuri. Laitetaan nyt vielä + ja -.

PLUSSAA ++++
    +Koko, todella pieni (ei liian peini)
    +Tyylikäs
    +Kuuluvuus
    +Näppäin tuntuma
    +Ei bugeja
    +Tekstiviestimuisti(200viestiä)

MIINUSTA ----
    -Ominaisuudet (minulle riitävät)
    -Ei kunnon profiileja
    -Aika vaimea värinä

Siinä suunilleen . Mutta kaiken kaikkiaan suosittelen lämpimästi.

5. juggis

Tykkäykset:
    0
    tuossa a800 on 16-kanavaiset polyfoniset soittoäänet ja e100:sessa jopa 40-kanavaiset =D ja eikä näköjää javaa ole a800:sessa mutta e100:sessa on...eli ihan itestäs riippuu minkälaisen haluut....jos haluut ihan normaali luurin niin a800 jos haluut vähä "hienomman" niin e100:sen....se ainakin on minun mielipide....ja kummassakin on eri pelit ;) a800->3 peliä e100->6 peliä!!!
    http://www.samsung.fi/tuotteet/puhelimet/gsm/e100/e100.html
    http://www.samsung.fi/tuotteet/puhelimet/gsm/sgh-a800/sgh-a800.html

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset jo vastanneille.

Vielä kysyisin, että onko E100 halpenemassa lähiaikoina? Ja jos on joskus halventunut niin milloin? Ajattelin, että kantsiiko tässä jäädä vielä odotella hintojen alenemista vaiko ostaa samantien?

Olen itse ainakin tehnyt päätökseni (toistaiseksi), että kyllä tuo e100 ois kovis. S300m on kuulemma melko samanlainen ominaisuuksiltaan, tosin taitaa olla hieman vanhempi malli kuin e100...

7. juggis

Tykkäykset:
    0
    itse en ainakaan tiedä tippuuko noi hinnat mutta kyllä kannattaa kattoo noita käytettyjä e100:sija esim Huuto.net
    niin kyllä pitäisi löytyä =)

Jaa tämä viestiketju