1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

A60 wapista lataus

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja -jukka-, 25/1/04.

1. -jukka-

Tykkäykset:
    0
    Onko A60:ssa joku enimmäisraja wapista kerralla ladattavalle tavaralle, kun yrittää ladata vaikka yli 20kb:n soittoääntä niin tulee joku error? Tilaa on vielä muistissa, että siitä ei ole kysymys.

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tämä sama juttu on M55:ssä. Joten wapin kautte et saa kovinkaan suurta tavaraa ladattua. Sen sijaan isompien tiedostojen lataaminen onnistuu ainakin
    1. kaapelia pitkin
    2. kirjottamalla linkin tekstiviestiin ja lataamalla sitä kautte
    3. laittamalla tiedoston sähköpostin liitteeks

3. -jukka-

Tykkäykset:
    0
    Miten tuo oikein onnistuu?

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mee tekstiviestien kirjotukseen (Uusi SMS). Kirjota siihen tiedoston tarkka osote (etkä mitään muuta, pelkän osotteen muotoa http://www... jne), ja sitten tallennat sen viestin. Sitten meet viestit-valikossa Keskeneräiset-kansioon, ja avaat sen viestin. Linkki on maalattuna ja sitten painat vihreää luuria. Luuri lataa sen biisin sitten. Sitten kun se biisi on latautunut, niin (ainakin mun) puhelin ilmottaa jotain et "virhe" tai "melodiaa ei voida toistaa" tai jotain sinnepäin. No, sitten painat perustilassa vasenta soft-keyta, ja avaat biisin ja tallennat sen. Tää saatto kuulostaa monimutkaselta, mut on oikeesti yksinkertasta..

Näin toimii ainakin mun M55:ssa, tosin eräällä toisella käyttäjällä ei ollut onnistunut tällä tavalla. Mut en tiedä tuosta A60:sta, kun en tiedä tarkkaan ees minkälainen valikko siinä on (esim. onko Arkistoa).

5. elaine

Tykkäykset:
    0
    Mistä näkee soittoäänen osoitteen?

6. Toniza

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainkain tuo toimii c60 kanssa ja c60 on lähes samanlainen kuin a60

Jaa tämä viestiketju