1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

A60:sta eroon, mikä Siemens seuraavaks?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Ent-tu, 1/5/05.

1. Ent-tu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6111, Sonera Zeroforty
    Eli A60 alkaa jo enemmän kuin kyllästyttämään (ja on huollossakin tällä hetkellä kaiken lisäksi) ja uus puhelin kiinnostaisi kovasti. CX70 olen ajatellut, mutta niin, mitä suositeltaisiin? Rahaa olisi käytössä n. 200 euroa ja niin, CX70 ainakin mun mielestä näyttäisi parhaalta vaihtoehdolta. Kuuntelisin mielellään ehdotuksia paremmista vaihtoehdoista tai siitä miksi CX70 EI olisi se paras :)

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    CX70 varmasti hyvä vaihtoehto, myös CX65 hyvä ja varmaan halvempikin. Jos et tee push-to-talk:illa mitään (ja sillähän ei mitään tee), etkä joillain hahmoilla niin kannattaa valita CX65 halvemman hinnan takia. CX70 erottaa CX65:Destä väri, push to talk sekä nuo jonkinlaiset hahmot. Samsungilla ja SE:lla on myös varteenotettavia malleja. Vieraileppa puhelinkioski.comin sivuilla ja katsele.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mäkitorpassa ei ainakaan edes myyty CX65:sta enää, joten mä otin sitten CX70:n. Eihän niillä sitä hintaeroa muutenkaan taida olla kuin kymppi tai jotain. Kyllä CX65/CX70 varmasti on hintansa veroinen 200 erkin luuriksi.

4. Ent-tu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kyl mä aion Siemensissä joka tapaukses pitäytyä kun merkin kovinkin hyväksi todennut :) Eli näillä näkymin siis CX70. Pitää vielä vähän kierrellä, aika heikosti löytyy kaupoista Siemensejä, en tajua miksi. Mutta onneks on puhelinkioski.

5. Ent-tu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nyt istuu CX70 kivasti tossa vieressä sohvalla, khihi.

6. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja hyvä on? :)

7. Ent-tu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:

Jaa tämä viestiketju