1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

A50:n kuulokeäänestä..

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Karhu ('!'), 26/3/03.

1. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli tän oman yksilön kuulokeääni on suht "tumma" ja rätisevä.. Ei rätise niiku ois jotain rikki, vaan ääni kuuluu epäselvänä. Naisten ääni kuuluu huonommin ku miesten. (=)) Eli onko muilla ollut onkelmia A:nsa kanssa? Pitäskö viedä huoltoon? Kiitän ja kumarran..

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Hyvin kuuluu mulla. En ole huomannut mitään mainitsemasi kaltaista.

3. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Mulla pitää välillä semmoista kohinaa, varsinkin ennen kuin puhelu on kytkeytynyt...

Silti parempi kuin se semmoinen naksuttava häiriöääni, joka oli jokaisessa omistamassani Nokian puhelimessa...

4. Noname

Tykkäykset:
    0
    Äänet

Onkohan Siemenseillä taipumusta noihin eriskummallisiin ääniin. Joissain saattaa puhuttaessa ääni kaikua tai kuulua sellaista samankaltaista ääntä kuin puhelimen ollessa radion vieressä ja ottaessa siitä häiriötä.

Onko mulla vain huono tuuri, että puhelimet ovat viallisia vai onko tämä yleistä Siemenseillä?
    Se on sitten toinen asia, saadaanko vikaa edes korjattua...

En ole omistanut enkä omista A50:ntä, mutta laitetaan Siemens & 'häiriöviestit' samaan säkkiin. :)

5. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    M50:ssä kuului kanssa melkolailla kohinaa ja äänenpaine oli muutenkin heikko, en tykännyt. Me45:ssa taas on mielestäni ihan hyvä kuulokeääni.

Nokioissa on tosiaankin tuota häiriöääntä aika useissa yksilöissä.
    Sain tuon häiriöäänen pois juuri yhdestä 7110:stä eilenillalla kun puhdistin antennin kontaktipinnan piirilevyltä. Esim. tuokin voi näköjään vaikuttaa asiaan...

Jaa tämä viestiketju