1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9500:sen selain ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ArtoSy, 29/3/05.

1. ArtoSy

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään ollut vastaavaa. Katselin selaimella PDA- linkkejä ja käytin Googlen PDA-muotoa. Sen jälkeen ainakun sirtyy googlensivulle näkyy Google PDA-muodossa. Olen tyhjentänyt välimuistin, evästeet, aimmat listat, mutta aina vain näkyy google PDA:na. vaikka laitan, että siiry sivulle www.google.fi näkyy ositteessa " www.google.fi/wml?hl=fi. Ennen google toimi aina moitteettomasti ja käytin sitä kotisivuna.

2. TJH21

Tykkäykset:
    0
    Joo, mulla rupesi kanssa 9300:ssa Google näkymään yllättäen tuossa www.google.fi/wml?hl=fi muodossa vaikken mitään PDA linkkejä ole katsellut. Olisko Googlella tehty jotain?

3. ArtoSy

Tykkäykset:
    0
    Rupesiko milloin näkymään? Itse huomasin tänään ja eilen käytin PDA-Googlea toissapäivänä toimi vielä normaalisti. Eivät osaneet sanoa Nokianpuhelinpalvelussa kun soittelin.

4. TJH21

Tykkäykset:
    0
    Tänään tossa klo 17 jälkeen alkoi. Edellisen kerran käytin laitetta eilen ja silloin toimi normaalisti.

5. ArtoSy

Tykkäykset:
    0
    Täytyy kyllä sitten olla vika Googlen puolella. Toivotaan!

6. Aslak

Aslak

Tykkäykset:
    1
    Google on muuttunut eilisen jälkeen järkyttävän "huonoksi". Tällä tarkoitan sitä että se haku sivu on nyt jotain wap muotoa entisen sijaan. Huonoa siinä on mm. se että enää ei haku lähde käyntiin enterillä ja hakutuloksissa ei ole "tiivistelmää" löydetyiltä sivuilta eikä edes sivun osoitetta.

Asia jurppi sen verran että laitoin Googlelle kyssärin meilillä. Katsotaan vastaako Mr. Google vai jääkö asia mappi Ö:hön.

Ongelma tuntuu olevan kaikilla 9500/9300 käyttäjillä ja ainakaan itse en ole vielä keskinyt kiertotietä kuinka saisin Googlen toimimaan kuten ennen vanhaan.

7. Hande

Tykkäykset:
    5
    Sama vika omassa 7710:ssa.

8. ArtoSy

Tykkäykset:
    0
    Joo ei näytä toimivan vieläkään tuo Google. Pistäkäähän viestiä jos löydätte ratkaisun ongelmaan. Harmillinen vika!!!

9. Voimalaituri

Tykkäykset:
    1
  10. Aslak

Aslak

Tykkäykset:
    1
    Kiitos tästä vinkistä! Riittää minulle että saan tuon määriteltyä kotisivukseni. Mr Googlelta vastauksen saaminen saattaa kestää...

Jaa tämä viestiketju