1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9500 mitä eroa ohjelmistoversioilla?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 1Bazoomer, 15/11/07.

1. 1Bazoomer

Tykkäykset:
    0
    Tarkastin tuolta hunajasivustolta ohjelmistoversion, mutta en mitenkään päin löydä mistään että miten se uusin eroaa entisistä. Jos tiedätte niin kertokaa ihmeessä. Yritin hakua mutta niinkuin kaikilla muillakin sivustoilla, ne mun haut on yhtä tyhjän kanssa.

Siis mitä eroa/uutta, onko hinnan ja vaivan väärtti kun ei löytynyt mitään(toimivaa) kotipäivitys-linkkiä.

Yrittäkää kestää...

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    No tuota... ketju on väärä... softat ja muut on tossa ylhäällä. Kerro mikä sun softa on? Voisimpa sanoa, ettei siinä hienosäätöjä enempiä tapahdu, harvoin mitään mielettömän merkittävää.. Voithan aina kysyä tuota Nokialta itseltäänkin, jos vastaavat. Kaikkia ominaisuuksia ei huomaa ellei kaikkia jotenkin kokeile. Ennen huomasi puhelimesta helposti, mitä sielä on muutettu. Toimintojakin oli paljon vähemmän.

3. 1Bazoomer

Tykkäykset:
    0
    Jaaha, siis ei Nokia-ketjuun vaan Ohjelmistoihin, oma versio on 5.22 ja uusin kait 6.27 muistaakseni tai jotain sen kaltaista. Ei tää näytä olevan kovinkaan sujuvaa tällä kommarilla ja operalla...

4. kimmo Vieras

The new firmware (v6.27) update includes:Nokia 9300i

* Messaging: the smallest zoom level now shows 4 lines, faster opening of SMS and email messages
    * The device lock can now be activated without a password
    * New browser engine, web navigation to next link by using tab key added
    * 2GB memory card support
    * Java application memory handling improved
    * Video/music playback improved
    * General stability improved

Tuossahan ne parannukset oli, ainakin tämän saitin mukaan.
    Olen itse saanut juuri tämän 9500sen ja sen kanssa "leikkinyt". Minulla on sama ohjelmistoversio kuin sinulla ja päivityksen saadakseen pitäisi viedä huoltoon.
    Jos et ole kokeillut Opera Miniä, niin suosittelen. Sillä sujuu ainakin wlanin kautta kruisailu kohtuullisen kivuttomasti. Toki nykyiset sivut sen verta monimutkaisia, että ei tämä 9500 pysty niitä kunnolla sisäistämään, vaan tukehtuu.

Jaahas ja tarkemmalla lukemisella tuo olikin 9300i:lle tarkoitettu softa ja sen parannukset, mutta ymmärtääkseni samat versiot niissä on, ainakin numeroiden perusteella.

Otetaas toinen linkki. Tässä nyt ainakin puhutaan 9500lle tarkoitetusta ohjelmistosta.
    AIvan samat "parannukset" kun tossa ylemmässäkin.

5. 1Bazoomer

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta. Käytän opera 4 betaa, nopea se on mutta hankala osalla sivuista, jaksaiskohan 9500:n nuhapumppu sitten pyörittää mediaa uudella ohjelmistiversiolla jää ilmeisesti arvailun varaan, ei meinaa raaskia laittaa enää rahaa vanhaan kommariin.

Koittakaa kestää...

Jaa tämä viestiketju