1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9300 sync ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja bigbear, 27/10/06.

1. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Jostain syystä synkronointi outlookista ei toimi enää. Mielestäni en ole muuttanut mitään asetuksia..

Käytin synkronointii MS active sync softaa ja ir lähetystä.

Nyt sync ei toimi edes uusimmalla Nokia PC sync softalla.. Mitä asetuksia mulla täytyy kommarissa olla, jotta synkronointi taas toimisi.

2. lartsi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva...
    Puhelimessa ei tarvitse olla mitään asetuksia. Kannattaa esim. poistaa koko pc-suite -ohjelmisto, ja asentaa uudestaan. Se on auttanut mulla ainakin aina:)

Mulla aika ajoin on sattunut sitä, että suiten asetuksista yhteystavassa on pudonnut bluetooth-yhteys pois. (Jota siis käytä normaalisti synkronointiin). Sinne on jäänyt yhteystavaksi ainoastaan data-kaapeli, joten langaton yhteys ei pelaa. Lisää vaan sitten bluetoothin sinne, niin taas on pelannut.

Toki jos poistaa koko suiten, niin muistaa sitten määritellä uudelleen asunnuksen jälkeen mitä tietoja halua sykronoitavan, mihin suuntaan jne.

3. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Eli synkronointi profiileja ei määritellä eikä sykronointikumppania?

4. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Kaikki Nokian softat uninstaloitu ja taas instaloitu, mutta synkronointi ei vaan pelaa...

5. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Anyone? Aihe olisi kiireellinen :)

6. lartsi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva...
    En osaa valitettavasti auttaa. Kun on Pc-suiten asentanut ohjeiden mukaan kohta kohdalta, niin mulla on kyllä lähes aina homma lähtenyt pelaamaan.

Oletko testannut vielä siellä pc-suiten yhteyksien hallinnassa tehdä "ohjatun yhteydenmuodotuksen" kohta kohdalta? Yhteystapana infrapuna ei ole ainakaan minulla päällä automaattisesti.

Jos tietokone saa kuitenkin yhteyden puhelimeen ja synkronointi ei silti onnistu, niin olisko sitten siellä pc-suiten synkronointi profiilissa sittenkin jotain häikkää... (esim. että tietoja ei synkata molempiin suuntiin, vaan vaikka toiseen, jolloin puhelimeen ei välttämättä tietty päivity mitään tietoja..)

7. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Tietokone saa yhteyden kännykkään, mutta syknronointi ei vaan onnistu.

Kuuluuko puhelimen Synkronointi profiili olla tyhjä? Jos luon uuden niin en voi valita IR yhteystyyppiä. Entä mitä laitan palvelimen osoitteeksi jne?

8. lartsi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva...
    Itselläni ensimmäisen synkkauksen jälkeen sinne tulee automaattisesti se synkronointiprofiili. Ei sitä tarvii itse luoda. mitään muuta ei tarvii, kun asentaa pc-suite, ja kytkeä matkapuhelin siihen ohjeiden mukaan. kaikki muu pitäisi hoitua itsekseen...

Miksi muuten et käytä synkronoinnissa kaapelia? Saattaisi olla varmatoimisempi...

9. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Kaapeli on jossain nevadassa.. Eikä ole edes BT yhteyttä läppärissä...

10. bigbear

Tykkäykset:
    0
    Ei toimi kaapelillakaan. Sykronointi onnistuu kun en synkkaa mitään, heti kun valitsen kalenterin niin homma päättyy virhe ilmoitukseen...

11. lartsi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva...
    Mulla ei kyllä tule enää mitään kikkaa valitettavasti mieleen - sorry:(

Usein myös kun sammuttaa tietokoneen niin se saattaa auttaa. puhelin kannattaa myös bootata välillä... Joskus noi vaan on niin prklen jumissa.

Jaa tämä viestiketju