1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9300(i) työpöytäteemat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja cryonic, 1/2/07.

1. cryonic

Tykkäykset:
    2
    Mistähän löytyisi ilmaisia työpöydän teemoja nokia 9300i:n? Zedgessä on erittäin hyvä valikoima (ilmaisia) teemoja yms. mutta eipä tietenkään tuohon 9300:n :(

2. Hemppa

Hemppa

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
  3. teeba

Tykkäykset:
    0
    mitenkäs noi teemat saisi puhelimeen asennettua?

4. teeba

Tykkäykset:
    0
    nimittäin tota ei voi asentaa suoraan puhelimeen

5. Hemppa

Hemppa

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Juu, vaatii ensinnäkin tuon SkinStudion asentamisen ja jotta se toimisi, OPL-runtime -softan asentamisen. Kannattaa lueskella noita ohjeita huolella.Valmiit skin.zipit purettuina sitten kommarin muistiin esim. tuolla olevien ohjeiden mukaan http://www.pdanet.ch/OPL/skininstall_e.html .

6. Jaeaenmurtaja

Tykkäykset:
    0
    Uppista keikkaa.

Latailin ohjelman ja teemat, ja itse ohjelma puhelimessa käynnistyykin ongelmitta. Mutta kun alkaa asentamaan teemaa, toteaa ohjelma ykskantaan että 'installskin/skininstall' folder does not exist (tai toisinpäin..).

Olisiko kellään vinkkejä, joilla ohjelman saisi pelaaman. Tai sattuisiko kukaan tietämään, minne eri teemaosiot manuaalisesti heitetään järjestelmähakemistossa paikoilleen?

7. Sevk

Tykkäykset:
    0
    Pikaisella testauksella sain toimimaan tuon teemavaihtimen. Ainoastaan taustakuva piti muuttaa itse.

Ohjeessa on selkeästi mainittu, että teemat pitää purkaa c:\MEINE_SKINS -hakemistoon. Eli esimerkiksi teemapaketti testi.zip tulisi C:\MEINE_SKINS\testi\ -hakemiston alle.

8. Jaeaenmurtaja

Tykkäykset:
    0
    Pilkulleen olen ohjeita noudattanut (sillä ensinhän luetaan ohjeet ja sitten kysytään neuvoa). Nyt vaan antaa toisenmoista virheilmoa, eli että NO SKINS FOUND, vaikka kansiossa on alikansioihin purettuna eri teemoja..

9. Hemppa

Hemppa

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Tuntuu kummalliselta, eli olet purkanut nuo zip-paketit auki? Kun käyttää SkinStudio-softaa, voi valikosta "Tools" -> "Preferences" valita minkä tahansa "Skin folderin" josta teemat haetaan. Tämän jälkeen teemaa voi editoida varsin vapaasti itse. Nämä valikot löytyvät tietysti commarin Menu-näppäimen kautta. SkinInstall-softa on huomattavasti tarkempi noiden teemojen sijainnin suhteen, ne täytyy olla tarkalleen ohjeiden mukaisesti teemoittaisissa paikoissa.

10. Jaeaenmurtaja

Tykkäykset:
    0
    edit.

Oukei, kokeillaas!:)

Kiitos neuvoista!

11. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Itse tappelin saman ongelman kanssa. Luurina 9500 eikä teemoja löytyny vaikka mitä loitsuja manasin ja sadetanssia tanssin. Softat asentuu ok, mutta teemoja ei löydy. Tappelin kunnes meni hermo ja nyt mennään etiäpäin perusteemalla.

12. Jaeaenmurtaja

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju