1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210i vai p800?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Datool, 8/11/03.

1. Datool

Tykkäykset:
    0
    Elikkä mielipiteitä?

Olen ostamassa jompaa kumpaa luuria ja olisi kiva saaha vähän mielipiteitä/kokemuksia kumpi olisi parempi.

Isoin +tietysti p800 olisi koko 9210i verrattuna.?

2. aprilia_R

Tykkäykset:
    0
    p800 tietty.

3. desentera

Tykkäykset:
    0
    P800: pienempi koko(mahtuu taskuun;)), tämän hetken monipuolisimpia kännyköitä P900:n kanssa+ halvempi hinta kuin commussa.

4. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    P800:n ottaisin minä jos tarttisin esim. gerpsiä tai kameraa, mutta ottaisin commun jos tarttisin qwerty näppistä.

5. Guest Vieras

Ja mulla oli sellainen tunne sillon kun mulla oli p800, että se on ikäänkuin lelu jota vaan sillon tällöin räplätään ku ei voi ku tökkiä sellasella ikävällä tikulla, mut kommun kun ottaa käteen niin tulee jotenkin parempi olo, joten valintani olisi COMMU ehdotomasti

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Kommu, qwerty-näppiksen takia. Sille on aika paljon käyttöä. Ainoa suuri miinus on GPRS:n puute.

7. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse käyttänyt molempia...pelkkään netin selailuun ja sähköpostin lukuun käy p800,mutta jos haluat kirjoitella sähköposteja tai pitempiä tektiviestejä,suosittelen communikaattoria.

Kun kommuun todellakin saisi gprs:än,sehän olisi melkein täydellinen...

8. Datool

Tykkäykset:
    0
    No mailia selaan kyllä ihan kotikoneelta yleisesti, joten ei toi siihen käyttöön tule, lähinnä kiinnostaa kännykkään saatavat kolmannen sukupuolen softat. Ircit jne.

9. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Mulla on ollut molempia ja valinta on toki jokaisen henkilökohtainen. Nokian ehdoton etu on qwerty. Sonyn taas gprs ja merkittävästi pienempi koko. Nokian on enemmän puhelin ja kalenteri, kun Sony taas mobiili nettipääte.

10. mobhob

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5 & Samsung XCover 271
    FAXin tarve? En tiedä onko P800 sitä saatavilla... Commarissa se löytyy ja toimii moitteetta.

Muutenkin mielipiteeni on että Commari on "ammattimaisemman" ja toimivamman oloinen... *mielipide muiden joukossa*

11. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Eikö tuohon Commuun saanut myös erillisen kameran? Näin muistelisin...

12. Guest Vieras

joo saa ja se jopa näyttää kunnon kameralta (concord eye) eikä ainoastaan miltään teinixxxxxxx-lelulta

13. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Totta, olisko kenelläkään tuolla otettuja kuvia, kiinnostais nähdä.

14. Guest Vieras

noita on aikas v'h' liikenteessä noita kuvia ku noita kameroita ei taiettu myyä ku hetki kommun kanssa neljällä sadalla mut sit ne katos ja tuli taas uudestaan mut mun mielestä noi on laadukkaampia ja terävämpiä ku esim nokia integroidilla kameroilla

15. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei ne kuvat mitään kummempia ollu. Laadukkaampia saa kunnon digikameralla. Ehkä pikkasen parempia kuin mitä esim. 6600:n kameralla saa, näin amatöörin silmin. Siinäkin kamerassa 640x480 max reso.

16. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Isälläni oli 9210i ja vaihtoi puolenvuoden käytön jälkeen P800. On ollut paljon tyytyväisempi P800. Commu kokoajan oli hajalla ja jumissa.

17. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Joo, minulla Commu oli myös ahkerasti huollossa, kuten kaikki muutkin Nokian tekeleet. Lisäksi se heitti voltit aina silloin tällöin ja tietenkin aina pahimmalla hetkellä. Tosin monet samaa kokeneet sanovat, että viimeisimmässä mallissa kaikki toimii paljon paremmin. Edelliset olivatkin niin hitaita, että hyvä kärsivällisyys oli pakollista. Suurin ongelma oli kuitenkin se, ettei sillä voi lukea emaileja järkevästi (dialup maksaa maltaita ja ne pitää pollata käsin). Nokialaiset ovat aina olleet tosi loogisia ja mukavia käyttää, ei siinä mitään, ja odotan suurella mielenkiinnolla millainen seuraavasta mallista tulee. On täysin käsittämätöntä, ettei niillä vieläkään ole netin käyttämiseen soveltuvaa laitetta ollenkaan. Tai no, 3650 ehkä jotenkin.
    P800 taas korjaa monet näistä ongelmista, mutta siitä ei ole qwertyä. Ja P900 tulee UPSilla huomenna... :)

Jaa tämä viestiketju