1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210i ongelma....

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja remedy, 16/12/03.

1. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli huomasimpas tuossa sellaisen pikku ongelman kun joku soittaa mulle niin wav soittoääni käynnistyy lievällä viivellä (mikä nyt on ilmeisen normaalia?), mutta myös ärsyttävästi "venymällä".

Tällaista ei vielä eilen tapahtunut joten en ymmärrä mikä on vialla? Kokeilin siirtää wavin muistikortilta koneen muistiin, ei auttanut. Otin akun pois hetkiseksi ja käynnistin uudestaan, ei auttanut. Sovelluksia mulla ei ole päällä commussa.
    Sitten huomasin sellaisen hauskan jutun että kun mulla ei ole näppäimet lukossa niin soittari toimii hyvin. Näppäimit lukittuna taas venyy ja joskus ei lähde soittamaan edes ollenkaan vaan puhelin alkaa sekoilee ("nokia tune" alkaa soimaan ,infra menee päälle yms.)

Nauhurilta soittari toimii myös varsin hyvin.

Softaversio 6.00

2. Keke

Keke

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 Plus
    Commun wav-soittoäänissä on itsellänikin ollut vaikka kuinka ongelmia. Hidastelua jne. Joskus saattaa tilalle soittaa Nokian "perussävelmän"...kerran meni sellaiseen tilaan jotta soittoäänet soi äänettömänä, vaikka en näin ole asettanut. Mulle on akku irti - kikka auttanut näihin vaivoihin. Kannattaa suosia "kevyttä" wavia soittoäänenä.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Juuri tuon tyyliset "viat" johtuu yleensä siitä että commu vaan hyytyy, loppuu teho kesken. Luultavasti rupeaa toimimaan jos formatoi koneen mutta kun taas alkaa tietoja olee paljon muistissa samat ilmiöt alkaa toistumaan.

4. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuota tuota, voiko formatoida itse vai pitääkö käyttää huollossa? Ja jos voi formatoida itse niin miten se tapahtuu?
    (Jotenkin sellainen muistikuva että luin joskus foorumilta ettei tätä kannata itse räveltää...)

Mulla on vaan se huono homma että en saa syncattua commua ja läppäriä, tosin ei sieltä muuta tarvis säästää kun sms-assistent.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Puhelimen formatointi onnistuu ihan kotikonstein. Haulla varmaan löytyy ohjeet, ollut juttua aiemmin. Akun irrotuksesta ja jostain näppäinyhdistelmästähän siinä taisi olla kyse.

6. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo löytyi, nyt vaan jäi kaivelemaan se että kun formatoin koneen, ja sitten sen jälkeen pitäis ajaa se .sis file, niin saanko sen koneeseen infralla? Pc-suite ei mulla toimi irdan kanssa, data-kaapelilla en voi edes kokeilla kun ei ole koneessa sarjaporttia.

Miten saisin säästettyä tuon sms-assistentin? Tuli koko versio valmiina kun ostin tän koneen.

Edit : pidin tuossa nyt 20 minuuttia ilman akkua ja nyt laitoin takas. Virrat päälle ja ensimmäiseks ku puhelin (siis puhelin ei commu) pääs valmiustilaan ni se heitti infran päälle... Ei ilmeisesti ole ihan normaalia?

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei normaalia, mutta ei tavatonta.

Mutta olet siis hommannut käytettynä? Silloin kannattaa ihan ensimmäisenä hakea Nokian sivuilta perus sis paketit ja tarvitsemasi ohjelmat (smsasistant..), formatoi laite, asenna tarvittavat ohjelmat ja aloita tyhjältä pöydältä.

8. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No niin, formatoin koneen mutta nythän se vasta riemu repesi kun yritin siirtää infralla tuota All__Nokia__9210i...sis fileä communicaattorin. Commu ilmoittaa että "Virhe" ja läppis "'Tiedostoa ei lähetetty, koska tapahtui virhe, kun johdoton linkki lähetti tiedostotietoja toiseen koneeseen. Data ei kelpaa"

Jälleenkerran, datan koko 2,26 mb, joten eiköhän se tuosta johdu. Millä sen saa nyt survottua tohon commuun? En viittis lähtee käymään huollossa nyt tän takia.

Mitäs vielä, veti näköjään sit simkortin muistinkin tyhjäksi...

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onko IRDAN nopeus ~115Kb/s
    PCsuite voisi olla näppärämpi tapa asentaa tuo paketti.
    Eikä mene, jos tyhjä niin syynä jokin muu.

10. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On ja samaa valittaa silti. Pc-suitea en ole saanut toimimaan ollenkaan tän irdan kanssa.

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miten aktivoit irdan luurista?
    Ja onko tuo irda koskaan toiminut sinulla?

12. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aktivoin ihan sillä "chr" ja Å napilla. Irda toimii täysin muuten sillä "johdoton linkki" jutulla, tunnistaa commun "epociksi", siirtää kuvia yms. kunhan filen koko ei mene yli megan.

Pc-suite lähtee normaalisti käyntiin, sit tulee se että "käytät ensimmäistä kertaa plaa..." ja siihen se sit jääkin. Irda on kolmosportissa, ja tehtäväpalkissakin näyttää että siirtää dataa commun<->läppärin välillä, mut mitään ei tapahdu.

Xp home käyttiksenä.

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tuo mahdollista suoralla tiedoston siirrolla, mutta PCsuitella pitäs asennus onnistua, jollei ole kovasti roskaa luurissa, mutta tuskin jos just formatoitu ja i malli.
    Hae Nokain sivuilta asennuspaketti pilkottuna ja asenna sovellus koerrallaan, jos ei tuolla isolla mene.

14. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Downloadaus epäonnistunut?
    Onko sinulla nyt varmasti i malli?

16. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Koneeseen meni ihan ok, mutta sitten kun rupesin asentamaan niin tuli tuo. RAE-5N lukee akun alla, hopeiset napit, eli eiköhän tämä ole.

Kattelin muuten että noi pikku filet on 554.sis päätteisiä, mulla 6.00 softa, eli eivät sovi yhteen. 6.00 softalla ei taida yksikseen sit ollakkaan.

Oiskohan mitään toivoa saada tuota pc-suitea toimimaan jos asentaisin win2000 tähän xp:n rinnalle?

17. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Outoa

18. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Asensin Win2000, rupes pc-suite toimimaan :)

19. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Et ole ensimmäinen, jonka on ollut mahdotonta saada pc-suitea toimimaan WinXP:llä.

20. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Tutun kommussa tuo sanoo kun yrittää asentaa "tiedosto viallinen",
    tiedosto otettu täysin uudesta 9210istä ..

Missähän voisi olla vika ?

Jaa tämä viestiketju