1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210i kuvienkatselu pc:llä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anonymous, 21/9/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mistähän johtuu sellainen ihan pieni murhe,että kun olen ottanut 7650n kameralla kuvia ja siirtänyt ne infrapunan kautta kommuuni,niin niitä kuvia ei voi tarkastella PCltä ollenkaan,vaikka aukeavat itse kommussa.Kun taas Concord eye-Q :lla otetut kuvat aukeavat tietokoneessa ihan normaalisti.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Missä muodossa olet kuvat tallentanut Commussa?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nyt Sovelias olen sen verran tollo,että vähän niin kuin sama ,kuin automekaanikolle antaisi kirurgin veitsen käteen,kun kuvamuotoja kysyt.
    Eli olen toiminut ihan normaali kaavan mukaan,eli kuva otettu,siirretty kommuun albumeihin irdalla,missä muodossa ne sitten on,niin ei harmainta aavistusta.

4. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    jpg-muodossahan taitaa Nokian kamerapuhelimet kuvat tallentaa...

Yritätkö avata kuvat PC:llä kun ne ovat vielä Kommarilla, esim PC Suiten kautta? Vai oletko lähettänyt kuvat suoraan 7650:ltä PC:lle ja eivät sitten siellä tietokoneellasi aukea? Vai oletko kierrättänyt 7650:lle otetut kuvat Kommarin kautta PC:lle?

Minkäslaista virheilmoitusta kone herjaa? entä mitä kuvankatseluohjelmaa PC:llä käytät?

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Olen kierrättänyt 7650n kuvat kommarin kautta ja ei aukea.Digikameralla otetut,jotka kierrätetty kommarin kautta taas aukeaa.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Muistaakseni jos lähetät 7650:lla IRDAlla 9210:aan kuvan menee kuva inboxiin, en ole varma mutta taitaa kuitenkin toimia (kun olet niin tehnyt) että kuvat sovelluksen kuvien vastaanottokin toimii.
    Kuvat toimivat sellaisenaan PCllä, ongelmia voi tuottaa se jos tiedoston pääte on väärä (PCt siitä tarkkoja)
    Ongelmia voi aiheuttaa myös kuvatiedoston formaatti, eli silloin pääte ja muoto on Symbianin oma mbm, tällein voi käydä jos kuvan avaaminen inboxsissa aukaisee suoraan kuvat sovellusket ja joudut sieltä tällentaa sen niin että saat PClle siiretty, tallentaessa tarkista missä muodossa tallennetaan, tuo mbm on Symbian sovellusten oletus muoto.

Normaalisti onboxiin tullut viesti joka sisältää tiedoston tallenetaan sellaisenaan käyttäjältä kysyttyn paikkaan.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Niin ja yksi erikoinen asia unohtui kertoa,että kun siirrän 7650lla kuvaa kommuuni,niin kuvankäsittelyn työkaluista täytyy ohjelmoida käytä VGA:ta asentoon infrapuna vastaanotto.Muuten irdalla lähetys ei ei onnistu,vaan herjaa lähetyksen epäonnistumista.Kun concordilla siirrettäessä ei tarvitse asetuksiin koskea

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Commussa ei tarvi olla kuin irda päällä (valikosta tai qwerty näppikseltä)
    Kuva ohjelman irda sovellus on vähän erinlainen ja kuten huomasit concordi käyttää eri protokollaa (IrTranP) jota taasen 7650 ei tue, ko ohjalmassa näkyy olevan näköjään tuki nykyisin yleiseen tiedoston siirtoon.

Jaa tämä viestiketju