1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210i ja tiedonsiirto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jeesaja, 8/7/04.

1. jeesaja

Tykkäykset:
    0
    Onko mahdollista siirtää tiedostoja Nokian commusta esim. Siemensin tai Samsungin puhelimiin?Käyttäen siis infrapunaa.
    Kun olen yrittänyt siirrellä pieniä tiedostoja niin commu ilmoittaa että "vastaanottava infrapunalaite ei tunnista lähetettäviä tiedostoja"
    Onko olemassa minkäänlaista softaa commuun jolla tiedonsiirtoja voisi tehdä?
    Typerältä kuulostava kysymys, mutta vastaus ois kiva. :)

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En ainakaan itse ole koskaan kuullut mistään tiedostonsiirtoon soveltuvasta softasta(Välille 9210i...Siemens).Eli vastasitkin jo itse kirjoituksessasi osittain kysymykseesi(Laite ei tunnista lähetettäviä tiedostoa)

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Communicaattori (9210) osaa lähettää vcardeja, tiedostoja IrDan yli tukee Ir-TranP:tä.

Eli riippuu mitä siellä vastassa on.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tuli vaan mieleen,että eiköhän tuohon SX1 malliin saa jotain heitettyä infran kautta.Harmi kun ei ole SX1 luuria lähettyvillä,niin testaisin samantien.Onko kukaan kokeillut lähettää series90sta series60aan jotain, tai päinvastoin.Itellä ei mitään tällaista tarvetta ja on ainakin mulle musta aukko tiedoissa.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    S60 <-> 9210 koneiden välillä pitäs kivuttomasti mennä. (en satavarman olenko juuri SX1:een siirtänyt mitään)
    BTllä menee.

Jaa tämä viestiketju