1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210i esiasennetut tiedostot hukassa!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja bumhead, 4/6/08.

1. bumhead

Tykkäykset:
    0
    Terve,

Elikkäs menin formatoimaan Nokia 9210i communi ja nyt tarvitsisin All_Nokia_9210i_data_FI.SIS -tiedoston joka löytyy vain kommunikaattorin mukana tulleelta CD:ltä. Itse ostin puhelimeni käytettynä, eikä ks. CD:tä tullut siinä mukana. Kaikki Nokian sivut olen käynyt läpi ja Googleakin käyttänyt, mutta tuloksetta.

Joten, olisikkos kellään uppia tuota tiedostoa johonkin?

Alkaa itsellä pikkuhiljaa ideat loppumaan..

2. samumanu Vieras

Itellä ei tota ole mut soita huoltoon ja kysy oisko niillä, tiedän et ainakin saavat sen tiedoston ja jos ois asiakaspalveluhenkinen immeinen paikalla ni jopa sulle lähettäsivät...

3. tepatron

Tykkäykset:
    0
    aikoinaanhan tuon nokian sivuilta sai haettua, mutta ei näköjään enää. itseltäkin näköjään vaan tuo "normi" version softa löytyisi...ei taida olla ihan sama.

4. bumhead

Tykkäykset:
    0
    Joo meinaat varmaan sitä PC suitea? Sitäkin on kokeiltu, mutta eipäs tuosta paljon apuja ollut.

5. bumhead

Tykkäykset:
    0
    Nokian asiakaspalveluun jo laitoin kyselyä asiasta, mutta heillä on "teknisiä" ongelmia joten en tiedä millon vastauksen saa.

6. Andersen

Andersen

Tykkäykset:
    0
    Laita mailiosoitteesi yksityisviestillä niin laitan paketin tulemaan.

7. rare

rare

Tykkäykset:
    3
    Siis oletko varma ettei oikeastikaan löydy PC suitelta?

Mulla on nyt tällä hetkellä koneessa auki 9210 "kaasarimallin" PC-suite ja kyllä sieltä löytyi tuo "All_Nokia_9210_data.sis" -paketti.

Löytyy "Preinstalled in device" -nimisestä kansiosta.
    Ja PC-suitehan pitää sitten avata manuaalisesti, eikä automaattisesti jotta näihin pääsee käsiksi.

8. bumhead

Tykkäykset:
    0
    Jos meinaat sieltä PC suite -kansiosta, niin siellä ei edes ole yhtään kansiota. Vai tarkoitatko jotain toista versiota ks. suitesta?

9. bumhead

Tykkäykset:
    0
    Jep, nyt homma pelittää! Kiitokset kaikille avusta, varsinkin Rare:lle joka tiedoston lähetti.

10. rare

rare

Tykkäykset:
    3
    Olet sekoittanut johonkin muuhun henkilöön..

Ja itse sekoilin edellisessä viestissä softa cd:n ja PC-suiten kanssa. Mutta pääasia että olet saanut luurin pelittämään:).

11. taokki

taokki

Tykkäykset:
    0
    Itsellä on täsmälleen sama ongelma kuin bumheadilla. Nokia 9210i käytettynä haltuun, formatointi ja softat hukassa. Eikä myöskään CD:tä, ja parin tunnin googletuskaan ei auttanut.

Tai itseasiassahan löytyi 9210 karvalakkimallin ohjelmat, mutta kannattaako niitä asentaa? mitä eroa 9210:n ja 9210i:n välillä edes on, muistia taitaa ainakin olla ruiskumallissa enemmän?

Ja onko eri ohjelmistoversioiden alkuperäisohjelmien välillä eroja, kun oma näyttää *#0000# -koodilla "V 06.00 17-02-03 RAE-5" eli varmaan "uusin"?

Edit: Kiitoksia Andersenille(kö?) paketin lähettämisestä!
    Ja jos joku muukin tarvitsee nokia 9210i ( All_Nokia9210i_data_FI.SIS )-pakettia, niin laittaa ystävällisesti hän minulle privatea niin voin tiedoston lähettää. Tämä lähinnä searchin ja googlen ahkeria käyttäjiä varten :)

12. taokki

taokki

Tykkäykset:
    0
    Heitin tiedoston rapidshareen, joten tässäpä linkkiä:

All_Nokia_9210i_data_FI.SIS

Siitä vaan klikkaa "Free user" ja odottelee sen vajaan minuutin että download-nappi ilmestyy...

13. taokki

taokki

Tykkäykset:
    0
    Tuli tiedusteluja myös perusmallin ohjelmista, ja tämmöiset löytyi:

All_Nokia_9210_data_v413.sis

all_memory_card_data_v413.sis

Ohjeistus latauksen osalta samoin kuin edellä.

Näitä en ole itse testannut, mutta uskoisin ajavan asian. En myöskään muista, missä järjestyksessä nämä piti laittaa ja tarvitsiko edes molempia tms, koska tuosta alkaa olla jo muutama tovi kun kyseistä kommaria räpelsin...

Toivottavasti näistä on kuitenkin jollekin apua... :)

Jaa tämä viestiketju