1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

9210 tieturinäyttö pimenee

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jannu, 5/11/06.

1. jannu

Tykkäykset:
    0
    Tuossa arkistojen ja varastolaatikoiden kätköistä kaivoin kaverille käyttöön legendaarisen Nookia 9210 välimallin kommarin (kaasari sinisillä etunäytön ledeilllä) ja nyt se kehtasikin alkaa pätkimään! Eli siis avattaessa tieturin kantta noin 90 asteen kulmaan, alkaa sirinä ja taustavalo sammuu.

Ja nyttemmin usein ei edes koko taustavalo edes syty, välähtää vain suljettaessa. Kirjoittele siinä sitten viestejä ja kalenterimerkintöjä! Ilmeisesti joko latta (flex) kaapeli on sökö tai sitten kannen aukaisun anturi? Miten muuten 9210 haistelee että tieturin luukku avataan? Visual check ei havainnut vikaa lattakaapelissa ja liittimet molemmin päin puhdistettiin...

2. kimmo Vieras

Valitettavasti ei ole juurikaan apua tuohon kysymykseesi. Itse kuitenkin epäilisin noita lattakaapeleita. Poikkinainen kaapeli, joka välilllä saa kontaktin, välillä ei.
    Itse purkaisin pieniksi paloiksi ja kasaisin uudelleen. Jos vaan kontaktihäiriö, voisi auttaa. Purkaminen melko helppo toimenpide, jonkunlaiset ohjeet löytyy esim. tästä.
    Jos kuitenkaan mikään ei auta, niin siihen minulla löytyy ratkaisu ettei tarvitse commaria enää varastolaatikkoon kätkeä.
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=61943

Jaa tämä viestiketju